Ahh, Touch ser virkelig bra ut live! Men mannen på Logitech standen ville ikke selge den ;D
Vedlegg
-
104.5 KB Visninger: 123
Det der kan vel umulig være lesbart fra mer enn en meter eller to?Raist skrev:Ahh, Touch ser virkelig bra ut live! Men mannen på Logitech standen ville ikke selge den ;D
Nei...det eneste jeg kan si jeg har merket er at hver gang det er oppdatering til Dueten ( og det er jo nesten daglig ) forsvinner lagrede favoritter.ELJ skrev:Hei!
Etter siste programvareoppgradering(Duet) mistet jeg radioen. Nå får jeg feilmelding og ingen nrk/annen radio. Er det noen som har erfart lignende og har en oppskrift på hvordan det kan fixes?
Mvh Espen
Hæ? Daglig?.retteP skrev:Nei...det eneste jeg kan si jeg har merket er at hver gang det er oppdatering til Dueten ( og det er jo nesten daglig ) forsvinner lagrede favoritter.
Nesten. Squeezecenteret, (7.5.0 r29477) updater seg et par ganger i uka, og håndkontrollen, Duet, har i øyeblikket 7.5.0 r8159. Den kom igår, og iløpet av kvelden, eller senest imorgen er det en ny versjon igjen.Liotheles skrev:Hæ? Daglig?.retteP skrev:Nei...det eneste jeg kan si jeg har merket er at hver gang det er oppdatering til Dueten ( og det er jo nesten daglig ) forsvinner lagrede favoritter.
Fått noe musikk utav det ennå, room?room skrev:Spueezebox Duet er kommet i hus! Da gjenstår det bare å koble opp vidunderet!
Hei!.retteP skrev:Nei...det eneste jeg kan si jeg har merket er at hver gang det er oppdatering til Dueten ( og det er jo nesten daglig ) forsvinner lagrede favoritter.ELJ skrev:Hei!
Etter siste programvareoppgradering(Duet) mistet jeg radioen. Nå får jeg feilmelding og ingen nrk/annen radio. Er det noen som har erfart lignende og har en oppskrift på hvordan det kan fixes?
Mvh Espen
Middagsgjester okkuperer all min tid i kveld. KUN meg som kan steke biff sier frua! Men i morra og resten av helgen er holdt av til Boxen!.retteP skrev:Fått noe musikk utav det ennå, room?room skrev:Spueezebox Duet er kommet i hus! Da gjenstår det bare å koble opp vidunderet!
Jeg er ikke sikker om det er årsaken til ditt problem, men i senere versjoner av SqueezeCenter/SqueezeboxServer, har man gått over fra å bruke SqueezeNetwork til å bruke "My Squeezebox" () så du må registrere deg på denne tjenesten. Tar jeg ikke helt feil brukes My Squeezebox til Radio, selv om du er knyttet til din egen server.ELJ skrev:Hei!
Når jeg trykker på Radio kommer feilmeldingen: "Can not connect to server, please check server availability"
Takk
Espen
Den skjifter visnings-måte - til noe med større symboler - når man er langt vekk fra den.coolbiz skrev:Det der kan vel umulig være lesbart fra mer enn en meter eller to?
Hey!coolbiz skrev:Jeg er ikke sikker om det er årsaken til ditt problem, men i senere versjoner av SqueezeCenter/SqueezeboxServer, har man gått over fra å bruke SqueezeNetwork til å bruke "My Squeezebox" () så du må registrere deg på denne tjenesten. Tar jeg ikke helt feil brukes My Squeezebox til Radio, selv om du er knyttet til din egen server.ELJ skrev:Hei!
Når jeg trykker på Radio kommer feilmeldingen: "Can not connect to server, please check server availability"
Takk
Espen
Problemet er at hvis du ikke er rask nok med fingrene, så iPeng beslutter å sende søkestrengen til SC før du har skrevet alt. I princippet skulle det sentrale database oppslag (i SC) bli annulert når en ny søkeforespørsel kommer. Men det skjer vist ikke. Derfor kan det bli forfærdeling mange søkninger og belastning på serveren F.eks.ELJ skrev:Ok, et nytt problem:
Bruker Ipeng og Iphone som fjernkontroll men i den siste tiden(etter SC oppdatering? ) er søkefunksjonen så utrolig treg... Det tar opptil 15 sec for å få svar på artistsøk. Har noen andre opplevd dette?
Takker for svar
Espen
Heibhaagensen skrev:Problemet er at hvis du ikke er rask nok med fingrene, så iPeng beslutter å sende søkestrengen til SC før du har skrevet alt. I princippet skulle det sentrale database oppslag (i SC) bli annulert når en ny søkeforespørsel kommer. Men det skjer vist ikke. Derfor kan det bli forfærdeling mange søkninger og belastning på serveren F.eks.ELJ skrev:Ok, et nytt problem:
Bruker Ipeng og Iphone som fjernkontroll men i den siste tiden(etter SC oppdatering? ) er søkefunksjonen så utrolig treg... Det tar opptil 15 sec for å få svar på artistsøk. Har noen andre opplevd dette?
Takker for svar
Espen
n, ni, nin, nine, nine , nine i, nine in, nine inc, nine inch.
Jeg vet ikke helt hvor lang timeout er, men hvis jeg koncentrere meg litt når jeg skriver unngår jeg det.
Valentino eller en av dere andre med peiling: er det skadelig for noen av komponentene når jeg kobler hodetlf forsterker på de analoge utgangene på Transporteren og samtidig har i de balanserte til Karan forsterkeren min? Dvs at når jeg lytter til hodetlf så er det også signal til hovedforsterkeren? Eller motsatt, når jeg hører på hovedanlegget så er det signal til hodetlf forsterker og denne står på?Valentino skrev:Jeg hadde koblet den rett i Transporter. Kortere signalvei. Transporterens analogutganger har utmerket driveevne.
Men en Modwright-Transporter har jo et helt annet analogtrinn, så da stiller det seg muligens annerledes.
På en stock Transporter er dette uproblematisk, men igjen: Modwright er annerledes enn en stock. Der er vel de balanserte utgangene trafokoblede slik at røret ser begge utgangene? Jeg vet ikke noe om driveevnen til utgangstrinnet i Modwrighten. Er nok bedre å stille spørsmålet til teknisk kyndige rørhuer som audiomix og jane. Sistnevnte kan nærmest få Gavalda-prosa ut av en skjemategning.Sting skrev:Valentino eller en av dere andre med peiling: er det skadelig for noen av komponentene når jeg kobler hodetlf forsterker på de analoge utgangene på Transporteren og samtidig har i de balanserte til Karan forsterkeren min? Dvs at når jeg lytter til hodetlf så er det også signal til hovedforsterkeren? Eller motsatt, når jeg hører på hovedanlegget så er det signal til hodetlf forsterker og denne står på?Valentino skrev:Jeg hadde koblet den rett i Transporter. Kortere signalvei. Transporterens analogutganger har utmerket driveevne.
Men en Modwright-Transporter har jo et helt annet analogtrinn, så da stiller det seg muligens annerledes.
Jeg har ikke testet dem mot hverandre, men utifra all skryten til DAC'en i transporter så bør vel den være helt overlegen ECD1 som spiler ullent, slapt og lite oppløst sammenliknet med high-end dacer.Luvaton skrev:Hei
Noen som har testet transporter opp mot ECD1?
I så fall, hva var dine inntrykk?
mvh
Luvaton