roeng2
Hi-Fi freak
Det er i alle fall en av de oppsettene jeg kunne tenkt å få oppleve
Trua på at dette spiller slik jeg liker
700w i 8 ohm? Så du burde teoretisk ha 3200w i 2 ohm da?Jeg har dog 700 w i 8 ohm. 2000 i 2 ohm. Men det er jo ikke en konkurrence på kræfter.
Hyggelig å høre det. Du er selvfølgelig velkommen til en lytt når det måtte passe.Det er i alle fall en av de oppsettene jeg kunne tenkt å få oppleve
Var jo større i det gamle huset, men det var jo stua. Ikke dedikert rom som du sier. Så ja, riktig at det blir det største dedikerte rommet for hifi.50 kvm.. Svært. Så stort eget dedikert rom har du vel ikke hatt før? Har vurdert litt selv her, slå ned vegger, men usikker. Nytt rom nye utfordringer
Fullstendig klar over det M!Hei TH, grisebra dette, men er jo ikke helt komplett.
-m
Takk i like måte, meget hyggelig og lærerikt. Får jo konstatere at etter mine preferanser er dette absolutt nr.1 av alt jeg har hørt, meget morsomt. Du er alltid velkommen for en lytt hos meg også.Hadde i dag besøk av @MarkusH her fra HFS. Har hatt besøk av han en gang tidligere også i min gamle bolig.
En ting jeg liker når han kommer på besøk er at han faktisk kommer for å lytte, og det gjør han virkelig også. Han lytter til spor han selv kjenner, og så har vi litt dialog fra tid til annen mellom sporene. Tydelig at han er interessert i musikk og ikke minst gjengivelsen av den. Synes det ble en hyggelig seanse.
Takk for besøket.
Markus i lytteposisjon.
Vis vedlegget 716751
Du må nok komme deg ut å høre flere anlegg. Skal få til et besøk hos deg i løpet av sommeren.Takk i like måte, meget hyggelig og lærerikt. Får jo konstatere at etter mine preferanser er dette absolutt nr.1 av alt jeg har hørt, meget morsomt. Du er alltid velkommen for en lytt hos meg også.
På ingen måte. Har besøkt rommet 3-4 ganger det siste året, så her har det stått på stedet hvil. Andre prioriteringer har fått forrang.Er rommet ditt ferdig? Må få hørt dette etterhvert
Welcome backJeg har absolutt troa på klasse D effekter og Aurum Cantus Grand Supreme. Anaview AMS1000 på de du hadde på stua fungerte jo fint.
Jeg har aldri hatt Anaview. Markus?Jeg har absolutt troa på klasse D effekter og Aurum Cantus Grand Supreme. Anaview AMS1000 på de du hadde på stua fungerte jo fint.
Jeg hadde med den ene min for enkel test.Jeg har aldri hatt Anaview. Markus?
Stemmer det. Husker det nå.Jeg hadde med den ene min for enkel test.