Dette er feil. Nye postinger på OT popper opp av seg selv i "siste fra forumet".
Når det blir hektisk på OT, overskygger det hifi-relaterte postinger og det er rett og slett unødvendig.
Og jeg vil på nytt oppfordre Høvdingen om å stoppe denne OT oppdateringen på "siste fra forumet".
Kabeldragern.
Du framstiller det som om du MÅ via Off topic.
Merkelig er det også at enkelte
føler seg støtt og syter til høvdingen om sletting eller sensurering når de selv aktivt leser tråder hvor andre har forskjellig mening. Det får man sannelig tåle. Disse sensitive med inntoleranse for andres meninger, det er vel diskriminerende at sneen er hvit, eller er det bare sarte sjeler med overdrevet emosjonelle tanker som trenger en høvding å gråte til ? Eller er de vant til en verden som forstår seg ihjel på akkurat dem ? Følsom og egosentrisk med innblanding av "sitron" ?
Hvor kommer de fra alle disse inntolerante sjeler slik som... Egensensurert for ikke tråkke på oversensitive nevrotiske sjeler, jeg var fristet til å liste noen nikk som framstår sarte, men alikevell gjør forsøk på Off topic innlegg uten å tåle andres meninger. Hva er ett sensurert Off topic ? Det er vel ikke meningen Off Topic skal være sandkasse for valiumknaskere eller ?
Det virker som sarte fjortisser vernet og beskyttet for hverdagen er de som lettest kjenner seg eller andre som såret, disse syter ofte uten at det er grunn.
Stakkars sarte sjeler uten evne til å takle den virkelige verden.
Hva kan man gjøre for slike sarte sjeler uten evne til å føle annet enn
mobbing.
Eller trengs en revidering av regler slik som foreslått i tråden
Nei, så trist
Mere Off topic: trasig er det å lese om egentortur alla at noen forsøker lodde med potmeter og inngangsvelgere for å plage seg selv, jeg foretrekker loddebolt.
Huff så sårende og skummelt med lukten av nybrente pølser, og kanskje tillatelsen fra mor ikke gikk iorden. Hva med å sensurere slike tråder, det kan jo være skummelt, tenk om noen skulle engasjere følelsene sine i en potensiell ulykke, varige brennemerker?
Ingen vits å slikke for lenge på ostehøvelen piker.