;D... Ikke rart de må ha så godt betalt.
;D
Ser stort sett på Discovery når jeg har på TV'n, ingen sport, ingen nyheter. (Dog fryktelig mye reklame)
Tror heller jeg går ut i regnet å griller enn å se fotball på TV... ;D
To gode naboer ja, eller PAT & MAT som de egentlig heter. Artige karer som enkelte får helt hetta av å se på ;DTo gode naboer...?
Av barne-tv for voksne er det vel bare Pompel& Pilt som kan måle seg med disse to kjekkasene!! ;DTo gode naboer ja, eller PAT & MAT som de egentlig heter. Artige karer som enkelte får helt hetta av å se på ;D
(DVD her)
Beklager virkelig at jeg ikke så innlegget ditt før nå, men kona sier at vi har vært ute og feiret St. Hans. Så da har jeg nok det. Tre hele dager til ende. Tror jeg.Hvorfor er dere ikke ute og feirer St.Hans. Er egentlig ikke det bedre enn å sitte her ?
Jeg visste ikke at du var heks og Affa, du slutter visst aldri å overraske du. Bloksberg på deg da..?Strålende solskinn på Koster.
Lille Frue. Koster er en ø.Jeg visste ikke at du var heks og Affa, du slutter visst aldri å overraske du. Bloksberg på deg da..?
Å, en bokstav. Dette blir bare rarere og rarere..Lille Frue. Koster er en ø.
Kanskje den skal ut og (å?) feire en noe forsinket St.Hans??Hvorfor beveger ø'en seg lille Frue?
For oss som er "så unge" ;D at vi har barn i "barneTV alder", er det faktisk en forklaring på Deres spørsmål. På barneTV har vi sett historien om en flytende ø på hvilken der finnes en mengde snakkende dyr. Kapteinen på denne ø er forøvrig en isbjørn. Jeg tror fruens bevegelige "ø" skal illustrere denne ø fra barneTV ! ;DHvorfor beveger ø'en seg lille Frue?
For oss som er "så unge" ;D at vi har barn i "barneTV alder", er det faktisk en forklaring på Deres spørsmål. På barneTV har vi sett historien om en flytende ø på hvilken der finnes en mengde snakkende dyr. Kapteinen på denne ø er forøvrig en isbjørn. Jeg tror fruens bevegelige "ø" skal illustrere denne ø fra barneTV ! ;D
Det viser forøvrig at fruen ikke helt har fått med seg hva De snakker om, da Koster er rimelig lite flytende og ganske fast i havbunnen! ;D Hvis vi da ikke utgår fra at fruen selv har feiret St.Hans på Koster og i løpet av besøket der inntatt så meget sterkt fluidium at hele Koster føltes flytende. ???
Man skal aldri undervurdere kvinners følelser ! ;D ;D :
Nope. Spiralis kommer fra de dype junglene rundt Amazonas. Jeg er fra selveste HelligskogDette får du og Pink-Panter nøste litt opp i, dere tilhører vel kanskje også denne spesielle øyen? ;D
Ø'en din skal være glad at den ikke er svensk....... og ø (er) en bokstav helt i slutten av alfabetet. Muligens er den blitt lei av å stå der nesten helt bakerst, tenk hvor kjedelig å alltid komme sist i køen, så nå jobber den seg fremover.
Skal bli spennende å se hvor langt den kommer seg før en eller annen hissig konsonant brysker seg og forteller den hvor plassen dens er.
Ja det er jo sant, men på den annen side må vi jo heller ikke glemme "å". Nå er den jo vant til å stå alene, og den er nok blitt noe herdet av å stå der helt bakerst, men jeg vil tro den ofte føler seg ganske ensom. Hvilke andre bokstaver opplever dette? I, men den har i alle fall gode naboer på alle kanter sånn ellers i alfabetet. Nei tror nok at det er "å" som er den bokstaven man bør synes mest synd på.Ø'en din skal være glad at den ikke er svensk.
Ikke bare hadde den blitt skrevet som "ö", hvilket er ille nok, men den hadde også måttet finne seg i å stå aller sist i alfabetet, der svenske ö'er hører hjemme.
Trist, men sant.
Å?Nei tror nok at det er "å" som er den bokstaven man bør synes mest synd på.
Hundeliv ??Og så videre. Det må være et hundeliv å være bokstav.
Å?
Alle bokstaver sliter med sitt. Bokstaver har mye til felles med mennesker i så måte.
Tenk på "a"-en. Må alltid stå foran, uten mulighet til gjemme seg bak noen. Må trå til med "aaaaaa" når legen skal kikke ned i halsen din, og verken du eller "a"-en egentlig har lyst til å si noenting.
Eller "b"-en. Den evige toer. Den personifiserte "sølv-er-nederlag"-figuren.
For ikke å glemme "c"-en. Stor i utlandet, nærmest neglisjert i Norge.
Og så videre. Det må være et hundeliv å være bokstav.
OK da har vi fastslått at Ø, Æ og Å er "hunnkjønnsbokstaver" ! ;D ;D ;D ;DOg om ø er koster eller hvordan det nå er, så er kanskje å feiebrett eller æ støvsuger da?
HE, he, he du er i slaget i dag lille leopard (eller hva du nå er..)OK da har vi fastslått at Ø, Æ og Å er "hunnkjønnsbokstaver" ! ;D ;D ;D ;D
Nope. Spiralis kommer fra de dype junglene rundt Amazonas.
Spiralis kommer fra Palombia i Sør Amerika. Han er definitivt ikke en leopard. Leoparder er meeeget redde for Spiraliser. Spiralis er et fornuftig dyr, med sans for riktig kosthold. Fisk fem dager i uken, piraya er livretten, og så sper han på med diverse frukt og grønt.HE, he, he du er i slaget i dag lille leopard (eller hva du nå er..)
Det er da ikke bare hunder som driver på med denslags på heltid? ;D ;DDet eneste hunder gjør er å sove, spise og knulle! 8) Hva i all verden er det som er så ille med et slikt liv ?? ;D ;D
Ja, jeg la merke til at du fikk velfortjent pepper for å bruke en stum "hva" i en annen tråd.Edit nr 1, en "liten" gramatikalsk opprydding til ære for Oddgeir. ;D
Feie, eller Fedje, som det skrives, er vel også en ø.Og om ø er koster eller hvordan det nå er, så er kanskje å feiebrett eller æ støvsuger da?
Forstå det den som kan.
Å har det helt utmerket. Til daglig står han bakerst og passer på, men ved viktige, internasjonale anledninger står han frem som den naturlige leder, nemlig AA. Til sammenligning blir Ø til OE (??) og Æ til AE, som er litt bedre.[glb]<3 Å <3[/glb]
Litt trøst til å'en bare....
Fedje er en øy, men på deres språk vil man vel si at Feie er en ø ja. Har vært der, det er et flott sted, og ikke ble jeg svimmel der heller.Feie, eller Fedje, som det skrives, er vel også en ø.
Sirkelargumentasjon?