Dyret
Hi-Fi freak
Man kan da alltid prøve?Hmmmm.... justering av bias Dyret? Jeg har et par elektrostater som har biasjustering. Har du vært borti noe slikt? Kan trenge noen finslipte ører som kan hjelpe til i vurderingen av noe slikt. ???
Man kan da alltid prøve?Hmmmm.... justering av bias Dyret? Jeg har et par elektrostater som har biasjustering. Har du vært borti noe slikt? Kan trenge noen finslipte ører som kan hjelpe til i vurderingen av noe slikt. ???
Ikke veldig godt, enda. Ble vel regelrett lurt da jeg kjøpte den, desverre. Da jeg fikk den hjem var det store forskjeller på kanalene, men ett rørbytte og biasjustering løste det. Nå i etterkant har jeg fått en god del brum, så rener med att det er AC heating'a som er synderen. Skal se litt mer på det, og eventuelt likeretter heating til smårørene.Hvordan liker du engelen?
Ikke veldig godt, enda. Ble vel regelrett lurt da jeg kjøpte den, desverre. Da jeg fikk den hjem var det store forskjeller på kanalene, men ett rørbytte og biasjustering løste det. Nå i etterkant har jeg fått en god del brum, så rener med att det er AC heating'a som er synderen. Skal se litt mer på det, og eventuelt likeretter heating til smårørene.Hvordan liker du engelen?
Beklager Fandrese, de står snart på tur til å bli gjort ferdig. I den laaange rekken av ting som ikke har blitt gjort ferdig ;(Har du drift på H6 klonene Dyret?
Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe med SEAS på en god stund. De lager fantastiske produkter, men kundeservicen er jo på ett Stasi nivå...Kanskje det er på tide å kjøre i gang et b-vare-gruppekjøp fra SEAS...?
Hold oss oppdatert da hvordan ståa er. Når du etter hvert har fått gang på de kunne jeg tenke meg å legge turen nedover på østsiden for en lytt. 8)Beklager Fandrese, de står snart på tur til å bli gjort ferdig. I den laaange rekken av ting som ikke har blitt gjort ferdig ;(Har du drift på H6 klonene Dyret?
Ja. vet att ER18RXN fortsatt er i salg. Men må ha 4 nye, og da snakker vi fort ganske mye penger. Desverre.Er18 er i salg de, men det er vel litt kjedelig å kjøpe nye...
Kanskje du skulle vurdert griller? Eller strømgjerde
Det skal jeg gjøre. Håper på att det snart skjer noe ;-)Hold oss oppdatert da hvordan ståa er. Når du etter hvert har fått gang på de kunne jeg tenke meg å legge turen nedover på østsiden for en lytt. 8)Beklager Fandrese, de står snart på tur til å bli gjort ferdig. I den laaange rekken av ting som ikke har blitt gjort ferdig ;(Har du drift på H6 klonene Dyret?
4 nye? Har poden herpa samtlige?!?Ja. vet att ER18RXN fortsatt er i salg. Men må ha 4 nye, og da snakker vi fort ganske mye penger. Desverre.
Griller eller avbiter Neida han skal få beholde fingrene en stund til
Her I huset skjer det ikke noe uten at jeg gjør det selv. Jaja, en gang I blant så blander kona seg inn og da skjer det alltid mye. 8)Det skal jeg gjøre. Håper på att det snart skjer noe ;-)
Dansken med "Christian"-prosjektet hadde noe han coated med, men så vidt jeg husker så var det en rest fra svunnende tider. Kan jo stille et spørsmål i den tråden hvis ingen melder seg med dyptgående kunnskap.Tenkte å prøve noe slikt ja. Takk for innspill!
Du vet ikke om noe middel for å "coate" membranene med?
Igjen takk for innspill
Deilig med litt sløv hullsag |
Litt spikking måtte jo til, og så var det på han igjen. |
En liten tur i dreibenken (Jada, jeg vet den er for stål ) |
Her er de ferdig med hull i midten, og limt sammen. |
Da ble det sånn... |
En tur innom fresen, for å få ett flatt stykke å feste cylinderen til ei plate. |
Også var det jammen meg plass til diskanetene inni røret. |
Første lag med beis har kommet på, og pusset møysommelig ned med 400 papir i dreibenken. Har en følse av att jeg må ha på noe mer beis ja! |
Takker for godt råd! Skal se om han har noe info ang detteDansken med "Christian"-prosjektet hadde noe han coated med, men så vidt jeg husker så var det en rest fra svunnende tider. Kan jo stille et spørsmål i den tråden hvis ingen melder seg med dyptgående kunnskap.Tenkte å prøve noe slikt ja. Takk for innspill!
Du vet ikke om noe middel for å "coate" membranene med?
Igjen takk for innspill
Det er oppe til vurdering. Tusen takk for tilbudetHar 4 stk ER18RNX, (mener jeg bestemt) De er veldig lite brukte, ligget på lager leeeenge.
Kom gjerne med bud
Jeg har skummet er innvendig pga att dette var det som fulgte med i kittet som TT kjøpte til sine. Dette er utført etter de tegninger jeg var så heldig å få av han fra hans oppgradering av YmerDette ser ut som det blir en høyttaler eller to. Nå nærmer du deg voldsomt. Ser du har skummet innsiden. Er det noe som vanligvis gjøres? I motsetning til en annen høyttaler så trengs det kanskje her?
Mens kvinnen er ute med unger og kredittkort så har du kanskje passet på å gjøre noe med H6'erne også? 8)
Kan glede deg i kveld FandreseDette ser ut som det blir en høyttaler eller to. Nå nærmer du deg voldsomt. Ser du har skummet innsiden. Er det noe som vanligvis gjøres? I motsetning til en annen høyttaler så trengs det kanskje her?
Mens kvinnen er ute med unger og kredittkort så har du kanskje passet på å gjøre noe med H6'erne også? 8)