Dyret
Hi-Fi freak
I går gikk turen til Jorwed. Riktig hyggelig selskap, og mye artig å se på. Noen prosjekter ble det også a gett.
Ha ha, fant en gammal 1210... Fiks den og bruk denDyret er hjemme alene. Og tror du ikke jeg fant en gammal 1210 nedi kjelleren da? Det er mange år siden jeg brukte den. Og like mange år siden det er snurra vinyl sist.
Forrige gang det ble snurra vinyl her i huset var Mest sannsynlig da Fatter var ung.
Gleder ned til å få istand Revolveren nå ja...
Jeg har/hadde en Luxman PD-310 hengende på veggen, tipper den er tyngreTanken har slått meg ja. Men syntes den er litt for tung til å henge på veggen...
Det syntes jeg også! Det er aå lenge siden jeg bestillte dem, så jeg huska bare hva som var i den eneDet var jaggu på tide! ;D
*fnis*
Takk for det Christian!Godt å se at du er tilbake
Christian
Jeg har en Audio Note M2 Line som burde passe godt. Har satt i et nytt likeretterrør og den spiller glimrende i dag. Teste?Har fått litt tid foran stuealteret i dag. Må si jeg blir mer og mer glad i Ø for hver dag som går.
Mangler bare en skikkelig preamp nå så. ;-)
Hvilken forsterker er dette?Nå er Hortenmess 2018 tilbakelagt og noe fikk man da med seg hjem. Masse inspirasjon og noen rør ;-)
Så med kona ute av huset ble det tid til rørbytte og litt biasjustering på den lille nusslige ampen.
Morro med litt nytt giv!
Vis vedlegget 511200