Da har jeg hørt gjennom første runde med UHQR Aja. Merk, vinylsystemet hos meg er ikke særlig analytisk satt sammen og jeg har Tinius. Så ta dette som kun min opplevelse hos meg. Jeg synes denne versjonen av Aja er den beste jeg har hørt. Bra slam i bassen og en tydlighet som gjør at man nå forstår hva gutta har tenkt i poduksjonen med bass i lydbildet. Alle detaljer kommer rent og tydelig frem fra et forholdsvis oppfylt lydbilde. Analog Planet trakk spesiel frem saksofonen på Deacon Blues . For meg var det kanskje det svakeste punktet på skiva. Synes det manglet litt trøkk og luft. Også hater jeg at de gjør disse skivene i 45
nei ikke bare lat, men synes det bryter opp helheten. Ellers en veldig god opplevelse , det hele. Kommer jeg til å kjøpe Gaucho? Ja høyest sannsynlig.
Har nå i det siste hørt mange plater mastret av Bernie Grundman . Begynner bli litt usikker på hva han tilfører produksjonene. Det han gør låter veldig ren og fint, men jeg synes lydbilde blir mindre og litt mer sammenklemt enn hva jeg er vant med fra eldre pressinger av samme materiale .Synes også det tilføres litt ekstra energi i øvre mellomtone, men nå har ikke jeg hørt mastertapen, det har han