Bare fleiper, men et besøk snart må vi få til.He he. Lyset på riaa lyser faktisk, men er svakt. Bruker stadig platespiller, men ikke så mye som jeg kunne ønske. Venstrearmen er fortsatt ikke helt i form etter hjerneslaget, derfor lokket på, men armen blir stadig bedre.
Alltid hyggelig med besøk Dazed.
Denne kan siteres for akkurat der landet du en av de få virkelig vakre platespillere som finnes. Den andre er Der Plattenspieler fra Bauer Audio...... Dette er rent begjær oct. Når jeg skal ha spiller nummer 3 (eg nr 7....) så vet DU allerede nå hva det blir.Vis vedlegget 319708 p.u. følger:
Vis vedlegget 319709 og da fortjener man en:
Vis vedlegget 319711
mvh
Fan d dær blei internt forklar for oss andre ( uten snurrer som vurderer en ) idioterDenne kan siteres for akkurat der landet du en av de få virkelig vakre platespillere som finnes. Den andre er Der Plattenspieler fra Bauer Audio...... Dette er rent begjær oct. Når jeg skal ha spiller nummer 3 (eg nr 7....) så vet DU allerede nå hva det blir.Vis vedlegget 319708 p.u. følger:
Vis vedlegget 319711
mvh
veldig bra med utdypende forklaring, nå er det krytallklart. Fan så mange platespillere du har, unskyld språkbrukenDenne kan siteres for akkurat der landet du en av de få virkelig vakre platespillere som finnes
= Jeg viser bildene en gang til. Dette er en vakker platespiller synes jeg.
Den andre er Der Plattenspieler fra Bauer Audio
= Jeg har Bauer DPS selv fordi det er den andre vakre platespilleren etter min smak.
Dette er rent begjær oct
= Jeg har lyst på en Bergmann Magne
Når jeg skal ha spiller nummer 3 (eg nr 7) så vet DU allerede nå hva det blir
= Jeg kommer til å kjøpe Bergmann Magne neste gang som spiller nr 3 (jeg har 2 stk fra før) i mitt anlegg. Men jeg har 4 stk platespillere i tillegg til dette, derfor nr 7
Bare å spørre så oversetter jeg gjerne . Norsk på norsk på en ny måte.
Takk for det:veldig bra med utdypende forklaring, nå er det krytallklart. Fan så mange platespillere du har, unskyld språkbrukenDenne kan siteres for akkurat der landet du en av de få virkelig vakre platespillere som finnes
= Jeg viser bildene en gang til. Dette er en vakker platespiller synes jeg.
Den andre er Der Plattenspieler fra Bauer Audio
= Jeg har Bauer DPS selv fordi det er den andre vakre platespilleren etter min smak.
Dette er rent begjær oct
= Jeg har lyst på en Bergmann Magne
Når jeg skal ha spiller nummer 3 (eg nr 7) så vet DU allerede nå hva det blir
= Jeg kommer til å kjøpe Bergmann Magne neste gang som spiller nr 3 (jeg har 2 stk fra før) i mitt anlegg. Men jeg har 4 stk platespillere i tillegg til dette, derfor nr 7
Bare å spørre så oversetter jeg gjerne . Norsk på norsk på en ny måte.
Gratulerer med Bergman Magne. Utrolig lekker og meget god platespiller. Har hatt gleden av å høre den flere gangerVis vedlegget 319708 p.u. følger:
Vis vedlegget 319711
mvh
Virkelig lekkert design. Tipper du vil få mange gode timer med den der.@ SRM: Det er en bergmann Magne, m. luftbåren tangentialarm & tallerken.
mvh
Store greier du jobber med. Hva er det du jobber med egentlig?Etter endt arbeidsdag i går ble det en liten runde i sweatspot med blund, så kom tlf. i forbindelse med et havari på et transportband 650 m langt. Bare å komme seg i arbeidsklean igjen og dra på oppdrag, lagermontering på to bandtromler.
Vis vedlegget 319715
Min kollega va ivrig på smøring
Var i seng kl. 06 i morrest.
Men no e eg hjemme alene som dere ser
Vis vedlegget 319718 Vis vedlegget 319719
Provisorisk demping og tidlig pils, må jo ta igjen det tapte fra fredagskveld.
Blir nok tidlig kveld, og jobb i morgen også men da når det passer
Ha en fortreffelig helg, kosetråden på ipaden og nr. 13 flyter i rommet.
Edit: nr.13 e siste album fra Black Sabbath med Ozzy
Steike for en stilig sofa, bord og stoler. Tidløst. Ser behagelig ut og synke ned der med noen kompiser, mens Sonus spiller i bakgrunnRolig kveld med kake, kaffe og musikk etter maten. Snek seg inn en liten flaske belgisk ale også. Har bare en iPad for hånden, så bildet er ikke mye å skryte av.
Vis vedlegget 319796
Takk for det. Det er gammelt, men tilstanden er som ny.Steike for en stilig sofa, bord og stoler. Tidløst. Ser behagelig ut og synke ned der med noen kompiser, mens Sonus spiller i bakgrunnRolig kveld med kake, kaffe og musikk etter maten. Snek seg inn en liten flaske belgisk ale også. Har bare en iPad for hånden, så bildet er ikke mye å skryte av.
Herlig og kul retro stil i på den sofagruppen din SRMRolig kveld med kake, kaffe og musikk etter maten. Snek seg inn en liten flaske belgisk ale også. Har bare en iPad for hånden, så bildet er ikke mye å skryte av.
Vis vedlegget 319796
Söda Galvano, i utmerket stand. Synes de er veldig flotte, i all beskjedenhet.Herlig og kul retro stil i på den sofagruppen din SRMRolig kveld med kake, kaffe og musikk etter maten. Snek seg inn en liten flaske belgisk ale også. Har bare en iPad for hånden, så bildet er ikke mye å skryte av.
Vis vedlegget 319796
Spesielt når man ser tilstanden på den
Er det Cremona man ser der inne SRM?
gismo