Tack Holmium!@crosswind: stilfullt!
Nesten litt vemodig, i morgen drar de.
Det har vært et langt og varmt forhold. 10 år, det er faktisk mitt lengste, hi-fi og ikke-hi-fi.
Vis vedlegget 318753
Flott anlegg crosswind, Hvilke/n hylle er det som du har plater i ? ( de bak høyttalerne under TV ) Og er det samme hylle du har anlegget på?Springsteen, Greetings from Asbury Park. Nyvasket, huset tomt de neste tre timmarna. Bara önskade jag kunde ha något gott i glaset, men det får vänta till kvällen.
Vis vedlegget 318679
Min trives også godt ute, men det er sofakroken som drar det lengste strået når regnet står på som værst;-)
Er samme med min det , var utrolig fin hund du hadde der. Bamse er med meg overalt , skal jeg ut tar jeg meg med han. Skal investere meg i nytt fiske utstyr nå , så skal jeg dra til et vatn ta med meg et sports telt og bli der noen dager. Har allerede prøvd og ha han i telt og det gikk fint. Er det husky rase du har ?Vis vedlegget 318778Min trives også godt ute, men det er sofakroken som drar det lengste strået når regnet står på som værst;-)
Takk og det samme til deg! Det er en shiba. En japansk nasjonalrase som er en type spisshund. Denne er 4 år gammel, det er en han hund og den heter Dexter;-) Hvis du googler shiba og leser om den så vil du oppdage at det er en til tider krevende hunderase. Men det er kjekt med en utfordring og det er en fantastisk familie hund.Er samme med min det , var utrolig fin hund du hadde der. Bamse er med meg overalt , skal jeg ut tar jeg meg med han. Skal investere meg i nytt fiske utstyr nå , så skal jeg dra til et vatn ta med meg et sports telt og bli der noen dager. Har allerede prøvd og ha han i telt og det gikk fint. Er det husky rase du har ?Vis vedlegget 318778Min trives også godt ute, men det er sofakroken som drar det lengste strået når regnet står på som værst;-)
Mvh Imagine
Ble veldig flott,Jørgen prøv og behold dette nå da!!!Postbudet banket på døren.
Etter å ha levert ECI-5 til reperasjon i dag, passet det usedvanlig godt at nye anlegget kom i hus i kveld. Koser meg med plassering og cable management.... (Litt gjenstår, som å få tak i en litt lenger Coax kabel til Sonosen
For en digg stemning i furtebua! Tror jammen jeg fortjener en klunk druebrennevin...Hepp!
Vis vedlegget 318865
Det synes jeg du skal gjøre!Dette er et av få merker jeg har lyst til å lytte til, få en erfaring hvordan de formidler musikk.
I alt jeg har lest av hifi, så dukker disse stadig opp.
Håvard
Nesten litt vemodig, i morgen drar de.
Det har vært et langt og varmt forhold. 10 år, det er faktisk mitt lengste, hi-fi og ikke-hi-fi.
Takk for det SRM. Hyllene er Ikea Expedit. Er vel forgjengeren til Kallax…Flott rom! Ser ut til å være god stemning.
Ikea Kallax?
Takker så mye impulse. Selvfølgelig er verktøyet for presentasjonen viktig, men musikken er, og blir det viktigste. Hygger meg med "We want Miles".Ikke bare et nydelig anlegg og et smakfullt rom, men noen av historiens fineste jazzfoto på veggen ! Mitt personlige favorittbilde også, til og med, "Bird" til høyre. Dette oser det "musikkelsker" av. Det er sånne bilder jeg trenger å huske på når jeg mener sentralen er gått til hundene. Takk skal du ha, Ruby!
Takk takk TOMZ. Ingen stor nyhet at Vivid's visuelle uttrykk skaper debatt. Det er vel slik at man får et elsk/ hat forhold til disse høyttalerenes utseende, sjelden likegyldighetNå er vel jeg ikke den største tilhengeren av det visuelle ved Vivid, soa. Uavhengig av det blir hele oppsettet, høyttalerne og rommet bare helt rett. Innbyr til å senke skuldrene og nyte musikk Fantastisk lekkert!
Lyset på DAC og CD-spiller virker, men det er skremmende mørkt på RIAA-trinnet, og lokket på Well Tempered ligger på! Her er'e noe gæern't som ente er rekti' !!!Takker så mye impulse. Selvfølgelig er verktøyet for presentasjonen viktig, men musikken er, og blir det viktigste. Hygger meg med "We want Miles".
/Ruby
He he. Lyset på riaa lyser faktisk, men er svakt. Bruker stadig platespiller, men ikke så mye som jeg kunne ønske. Venstrearmen er fortsatt ikke helt i form etter hjerneslaget, derfor lokket på, men armen blir stadig bedre.Lyset på DAC og CD-spiller virker, men det er skremmende mørkt på RIAA-trinnet, og lokket på Well Tempered ligger på! Her er'e noe gæern't som ente er rekti' !!!
Lenge siden, Trond. Må få tatt en tur bortom i nær fremtid.
Litt av et smykke D'Agostino, flott oppsett ellers ogsåEtter lang tids leting har jeg endelig fått tak i Blue med Terje Rypdal på vinyl…
Spiller nå på SME 20.3/ AirTight PC-1 riggen. Steike, dette var strålende. "Kompet Går" og god stemning i stua
Meget flott oppsett og stue, her var det virkelig formiddagsstemning
Likte den subwooferen med doble basser til venstre, men ser bare en rundtstrålende ekstradiskantHjem fra jobb.
Lite er bedre for huet en litt musikk og en dyp stilling i sofaen.
Vis vedlegget 319299