Vintage Silver Pioneer
Hi-Fi freak
Fant en fantastisk bra sushirestaurant til lunsj i dag. Ikke ofte det blir tatt bilde av toaletten, men dette var lekkert.
Sterkt. Nesten et helt volk ble "lurt" av Adolf.Dette stedet er det grusomste jeg noen gang har besøkt. Tok en guidet tur på 7 timer. Når voksne menn åpenlyst gråter, så er det....finner ikke ord for alt det guiden fortalte oss om dette helvetet på jord.
Vis vedlegget 447647 Vis vedlegget 447648 Vis vedlegget 447649 Vis vedlegget 447650 Vis vedlegget 447651 Vis vedlegget 447652
Vis vedlegget 447653 Vis vedlegget 447654 Vis vedlegget 447655 Vis vedlegget 447656 Vis vedlegget 447657 Vis vedlegget 447658
Har hatt noen turer dit med oppvoksende generasjoner, er enda sterkt å komme dit.Dette stedet er det grusomste jeg noen gang har besøkt. Tok en guidet tur på 7 timer. Når voksne menn åpenlyst gråter, så er det....finner ikke ord for alt det guiden fortalte oss om dette helvetet på jord.
Saltgruvene er neste sted på besøkslisten Dr DongKrakow var vel en av de få byene som ikke ble ødelagt under krigen. Og torget er det største jeg har sett.
Ved siden av den uhyggelige stemningen du fikk i utryddelsesleiren, så anbefaler jeg deg en tur til saltgruvene for en annen type stemning. Det er sågar kirke der nede under jorden, og vann!
Saltgruvene er imponerende..Det er også verd å sjekke ut noen av de små restaurantene i den jødiske delen Kazimierz. Her kan du finne høy kvalitet både på mat og drikke og også samtidig få nyte tradisjonell Klezmer musikk...da er er det bare å telle takter hvis en greier å henge med..Saltgruvene er neste sted på besøkslisten Dr DongKrakow var vel en av de få byene som ikke ble ødelagt under krigen. Og torget er det største jeg har sett.
Ved siden av den uhyggelige stemningen du fikk i utryddelsesleiren, så anbefaler jeg deg en tur til saltgruvene for en annen type stemning. Det er sågar kirke der nede under jorden, og vann!
Syntes nå det var noe skrint på grillen der da...
Mellommåltid med øl som forrett, hovedrett og dessert.Syntes nå det var noe skrint på grillen der da...447963
Forrett kanskje ?
Vanskelig å si - ser ut som enten en hulltannsfylling eller noe til å erte opp tarmtottene med..Mellommåltid med øl som forrett, hovedrett og dessert.Syntes nå det var noe skrint på grillen der da...447963
Forrett kanskje ?