Powerpoint
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.04.2003
- Antall liker
- 13.930
Sommerens beste investering
Eget 24 m3 basseng i hagen.
Eget 24 m3 basseng i hagen.
Gjør klar Speedoen til næste år tjommiStrålende bilde! You caught the moment
Oh, I can't stand that picture. I am lack-toes-intolerant.
Bruker nesten aldri platevekt. Den er likevel funksjonell og fin. Kjøpt av Larsen i DK.^^ Spiller du uten clamp? Eler er det bare en ren forglemmelse.
mvh
Da får man uterestaurantene for seg selv hvertfall. Gjerrig-Svensson legger ikke igjen penger i utide.....Gotland er flott... bare litt for mange svensker..
Finns snart ingen plats i sverige där man inte hör en massa gapiga norrbaggarGotland er flott... bare litt for mange svensker..
Hei, direkte under Mac'n er de originale gummiføttene. Under Lack hyllen skrudde jeg fast noen gummiføtter fra Clas Ohlson:Hva er det du har under din mac? Noe med gjenger til føtter eller er føttene limt på?
Svensson er mer på staden enn nordmenn.Da får man uterestaurantene for seg selv hvertfall. Gjerrig-Svensson legger ikke igjen penger i utide.....Gotland er flott... bare litt for mange svensker..
BödaSand?Finns snart ingen plats i sverige där man inte hör en massa gapiga norrbaggarGotland er flott... bare litt for mange svensker..
Är inte norge bra?
Har norsk släkt och jobbar i norge, bor i ett harryhandels-ställe och blir liite trött i bland av all kaos.
För det är precis vad det är...
Nå tøyser du for dette er tvert om. Svensson med termos og matpakke på biltur og ola dunk på kafe. Fika gjør man gjerne hjemme hos hverandre. Svensker har et visst rykte.Svensson er mer på staden enn nordmenn.Da får man uterestaurantene for seg selv hvertfall. Gjerrig-Svensson legger ikke igjen penger i utide.....Gotland er flott... bare litt for mange svensker..
I Sverige er det fika og restaurant kultur. Norge er matpakka..
Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
prototyp på Medel Svenson:En riktig svensson har gärna träningsoverall keps och träskor/foppatofflor.
Kör helst volvo stationsvagn.
Norsken kör fet mercedes alternativt svart stationsvagn typ vw med takbox. Ray-bans eller liknande på.
Va till ullared för nån vecka sen och kan inte ens räkna hur många svarta sådana bilar jag såg på den turen.
Har du flaska? Kan du sjekke best før eller prod. Tid???
Best før mars 2018 på begge to. Blir en tur på systembolaget for i afton ja. ;DHar du flaska? Kan du sjekke best før eller prod. Tid???
Også hørt utrolig mye skryt av denne, men tror jeg var uheldig med en gammel flaske. Men må jo prøve den igjen..
Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
Ressursvoldtekt! Miljøsvin! 24.000 l. vann
Ja, det var rette ræva som feisRessursvoldtekt! Miljøsvin! 24.000 l. vann
Coleman Octagon 8. Strålende fornøyd! Lett å ta opp og ned, smarte løsninger med hengslet dør, mulighet for å åpne hele veien rundt og skikkelig koselig lys innvendig med oransje teltduk.Hva slags telt bruker du Valfy?