audiom
Overivrig entusiast
JaEr det meg du mener audiom ? ???
JaEr det meg du mener audiom ? ???
He-he.
Ikke store greiene, men som en Pioneer-mann som du kan det være artig å ha.[/QUOTE
Sending mottatt. Lå 5 Pioneer nøkkelhanker i postkassen i går ettermiddag - fantastisk flotte er de. Tusen takk audiom, det var veldig snilt av deg . Nå får jeg endelig nøkkelhank på alle 5 Ferrariene mine.
Fantastisk , flott gave.He-he.
Ikke store greiene, men som en Pioneer-mann som du kan det være artig å ha.[/QUOTE
Sending mottatt. Lå i postkassen i går ettermiddag. Tusen takk audiom, det var veldig snilt av deg . Nå får jeg endelig nøkkelhank på alle 5 Ferrariene mine.
Vis vedlegget 452476
De nøkkelringene er fra 70-tallet, slik som denne logoen i massiv aluminium. Noen som er ute etter en 80-talls platespiller?He-he.
Sending mottatt. Lå 5 Pioneer nøkkelhanker i postkassen i går ettermiddag - fantastisk flotte er de. Tusen takk audiom, det var veldig snilt av deg . Nå får jeg endelig nøkkelhank på alle 5 Ferrariene mine.
Vis vedlegget 452476
Ble litt OT dette, men.
LekkertDe nøkkelringene er fra 70-tallet, slik som denne logoen i massiv aluminium. Noen som er ute etter en 80-talls platespiller?He-he.
Vis vedlegget 452476
Ble litt OT dette, men.
Vis vedlegget 452871 Vis vedlegget 452872 Vis vedlegget 452873
Noe stort er på vei
Vis vedlegget 444362
Endelig, endelig, endelig er mine nye høyttalere klar for å bli sendt - det gir god stemning det
Artig sak.En håbrann ligger klar for partering. 94 kg.
Ikke så ofte vi får inn slike på jobben.
Helt greit, smaker dritt og ammoniakk.....
.....
Herren har vunnet en tyggis. Kan avhentes noen km vest av Bergen ved anledning. Send en PM før du står på døra.??????Hamburg?
Ojojojoj, det var flaks! Dropper PM og dukker opp helt plutselig med tyggiskravHerren har vunnet en tyggis. Kan avhentes noen km vest av Bergen ved anledning. Send en PM før du står på døra.������Hamburg?
Mvh
Alt for enkelt! Jungfernstieg er Hamburgs største handlegate - og når alt er lukket og låst for kvelden rykker de hjemløse inn og overtar innganspartiene - som gjøres om til nattkvarter. Det eksisterer en rangordning blant gutta, de gjeveste plassene betinger ansiennitet etc.! Helt surrealistisk å se luksusvarer og finstas utstilt ved siden av disse stakkars menneskene med sine pappesker, loslitte pledd og rusk & rask.Vis vedlegget 453410 Vis vedlegget 453411
Premien for å gjette hvor jeg og Madammen befinner oss er en tyggis. Premien avhentes ved personlig frennøte i tkr Towers:
Må nok skuffe deg der.......Hvis glattcellene er slik, kan jeg godt gjøre et "hyss"
Isåfall ville det vært isolat på psykiatrisk, for i alle fall taket er polstret og det er ikke ei glattcelle. Men et fint sted å være ser det ut som, selv om takhøyden ser ut til å være enda lavere enn i krypten. Kanskje litt klaustrofobisk for folk på ottones høyde?Må nok skuffe deg der.......Hvis glattcellene er slik, kan jeg godt gjøre et "hyss"