Kari og bandet leverte upåklagelig. flinke musikkere.spillte fra den nye skiva og endel gamle slagere.Eneste jeg ikke er like fan av er musikk på box som blir brukt.Men generelt kjempe fornøyd hadde dattera mi på 18 med meg og ho var storfornøyd.Nå er det bare å glede seg til neste helg da blir det Brit floyd.i samme lokale.Akkurat det jeg tenkte jeg skulle spørre deg om, northpole. Hørte intervju med Kari B på Tromsnytt i går. At hun skulle ha åpningskonsert i nabolaget ditt. Så jeg tenkte det måtte være midt i blinken for degSitter på Kari Bremnes konsert nå
Så, north, kort oppsummering av den første av 32 konserter...?
Shy vinner i dag! Fersk kanne kaffe, og en liten blund under lua har jeg også kostet på meg nå hjem til varm badstue!Eller kanskje det blir soyapølser så koselig ut i hvert fall.
Spilte ho på hjemmebaneSitter på Kari Bremnes konsert nå
Jepp storsalen i Kulturhuset Blir ekstra konsert i dag på samme plassSpilte ho på hjemmebaneSitter på Kari Bremnes konsert nå
Shy vinner i dag! Fersk kanne kaffe, og en liten blund under lua har jeg også kostet på meg nå hjem til varm badstue!Eller kanskje det blir soyapølser så koselig ut i hvert fall.
Liker ikke!! Kan ikke fordra badstue, selv om det er aldri så sunt..........når jeg tenker meg litt om, så higer denne kroppen mot alt som er usunt egentligVis vedlegget 458897Shy vinner i dag! Fersk kanne kaffe, og en liten blund under lua har jeg også kostet på meg nå hjem til varm badstue!Eller kanskje det blir soyapølser så koselig ut i hvert fall.
Hytte på andre siden av den, det vi kaller "solsiden" av Gaustatoppen
Ved Kalhovd, eller den retningen?
Kan steke bacon der inne ogsåLiker ikke!! Kan ikke fordra badstue, selv om det er aldri så sunt..........når jeg tenker meg litt om, så higer denne kroppen mot alt som er usunt egentligVis vedlegget 458897Shy vinner i dag! Fersk kanne kaffe, og en liten blund under lua har jeg også kostet på meg nå hjem til varm badstue!
I dag?????
Andre veien egentlig, mot Skinnarbu. Møsvatn i forgrunnen der...Ved Kalhovd, eller den retningen?
Bildene vart tatt etter en sykkeltur inn til kalhovd og tilbake. Konge tur.....Hytte på andre siden av den, det vi kaller "solsiden" av Gaustatoppen
Har tatt samme tur med kona og 2 barn, vakkert i dette området.Bildene vart tatt etter en sykkeltur inn til kalhovd og tilbake. Konge tur.....Hytte på andre siden av den, det vi kaller "solsiden" av Gaustatoppen
Får ta den til neste år.. Gjekk fort ned ryesvei, med dosering i svingene. Helt til kjæringa sykklet over en hoggorm da vart farten enda større.... fikk også passet påskrevet.... ;DHar tatt samme tur med kona og 2 barn, vakkert i dette området.Bildene vart tatt etter en sykkeltur inn til kalhovd og tilbake. Konge tur.....Hytte på andre siden av den, det vi kaller "solsiden" av Gaustatoppen
Hadde hvert morro å tatt turen ned den andre veien til Rjukan via Atrå.
Mange fine nedoverbakker
Fiffig kopp! DIY denne også?
Desverre :/Fiffig kopp! DIY denne også?
I Riga, åpenbartHvor er man når man trenger seg?
Snikreklame !!!! Nå må jeg bare til fiskehandleren lørdag formiddag.
Var det dette lille hotellet?I Riga, åpenbartHvor er man når man trenger seg?
Sneia innom der en langhelg i fjor, bodde på et knøttehotell i et smug i gamlebyen.
Hyggelige folk. Nais
Mnjooo, men det så ikke helt sånn ut da vi ankomVar det dette lille hotellet?I Riga, åpenbartHvor er man når man trenger seg?
Sneia innom der en langhelg i fjor, bodde på et knøttehotell i et smug i gamlebyen.
Hyggelige folk. Nais
Vis vedlegget 459526
Det serveres vel standsmessig sjømat der også, antar jeg?For de samme pengene du kommer til å svi av der kunne du tatt deg en tur til Horten!