M
mo ha dk
Gjest
Er det et par svaner som lyttestoler?
Er det et par svaner som lyttestoler?
Pyntestoler er vel mer korrekt da dem egentlig står å skygger. Selv sitter jeg i sofaen når jeg lytter.Er det et par svaner som lyttestoler?
Mange takk skal du ha. Jeg videreformidler det til han så fort han våknerFlott hund det der![]()
Mange takk baluba! LS14 har vel på langt nær en en slik legendestatus som LS3/5a samt at dem har den ulempen med at elementene er så godt som umulig å finne. Er man uheldig så blir man nødt til å kjøpe et par til osv. Men de spiller veldig fint på min 20W rørforsterker.Nydelig, BB. Skulle ønske jeg hadde plass og budsjett til å kjøpe slike før markedet finner ut at de plutselig skal bli fryktelig dyre, akkurat som LS3/5A.
Og akkurat siste det finner jeg veldig betryggende. ;DMange takk baluba! LS14 har vel på langt nær en en slik legendestatus som LS3/5a samt at dem har den ulempen med at elementene er så godt som umulig å finne. Er man uheldig så blir man nødt til å kjøpe et par til osv. Men de spiller veldig fint på min 20W rørforsterker.Nydelig, BB. Skulle ønske jeg hadde plass og budsjett til å kjøpe slike før markedet finner ut at de plutselig skal bli fryktelig dyre, akkurat som LS3/5A.
-BB-
Nydelig plass Harding ! Du kan nesten kjenne lukten av høst og føle et litt kjølig drag bare ved å se på bildene. God tur med hunden !Fineste tiden på året. Oppe før soloppgang for å lytte til fuglelivet. Solen treffer knippa, disen ligger i terrenget. Et tranepar som har hatt sen hekking er like sent ute med flygetrening på avkommet. Tranene har slitt i år, kald sommer gjorde at parene fikk ulik hekking. De pleier samle seg nede i dalen for avfart, men i år har det vært sporadisk samling.
Skal ut med hunden snart.
Vis vedlegget 457043
Vis vedlegget 457044
Vakkert.Fineste tiden på året. Oppe før soloppgang for å lytte til fuglelivet. Solen treffer knippa, disen ligger i terrenget. Et tranepar som har hatt sen hekking er like sent ute med flygetrening på avkommet. Tranene har slitt i år, kald sommer gjorde at parene fikk ulik hekking. De pleier samle seg nede i dalen for avfart, men i år har det vært sporadisk samling.
Skal ut med hunden snart.
Vis vedlegget 457043
Vis vedlegget 457044
Nydelig sted. Du må huske å poste et nytt bilde når vinteren har kommet .Morrakaffe på balkongen i Harstad
Det skal jeg gjøre.håper det blir en stund til??????Nydelig sted. Du må huske å poste et nytt bilde når vinteren har kommet .Morrakaffe på balkongen i Harstad
Neste gang blir det kanskje en rett mer. Antakelig litt bedre uttelling6 rette i lotto! !!!!!! kr 5200,-
Vis vedlegget 456528
Ser ut til i hovedsak å være innvendige persienner der duSkikkelig moderne Markiser Halden i Mai.
![]()
Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
Ser ut til i hovedsak å være innvendige persienner der duSkikkelig moderne Markiser Halden i Mai.
![]()
Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
Dette var lekkert!
Skulle vært der nå ja...