baluba
Æresmedlem
- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.156
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Slik går det når Trondheim ramler på nyttårsfylla...
Plen i stedet for juletre denne gangen?
Sant nok .Nydelig bilde, men på et eller annet tidspunkt må jo julen ta slutt i Lillehammer også
Om du ikke allerede har prøvd så burde du prøve øl-dampet pinnekjøtt. Den søtsmaken gir en nydelig balanse til kjøttet, samt at søet blir himmelsk =)Ole, Dole og Doffen er ferdig kokt i en blanding av vann og mørk øl. Jeg liker den lille sødmen som denne blandingen gir hummeren.
Vis vedlegget 474703
Mvh
-BB-
CP6311 er den mest vellydende høyttaleren i CP serien synes jeg. Litt kresne på plasseringen. Liker god avstand til bakvegg.Fikk plutselig muligheten til å prøve Usher i stua.
Fått lite tid med de, men i kombinasjon med Hegel så funker dette i grunn slett ikke verst.
Vis vedlegget 474803
Fant fort ut at de er kresne på plasseringen, litt begrenset arbeidsområde, men begynner å komme seg Liker de bedre å bedre.CP6311 er den mest vellydende høyttaleren i CP serien synes jeg. Litt kresne på plasseringen. Liker god avstand til bakvegg.Fikk plutselig muligheten til å prøve Usher i stua.
Fått lite tid med de, men i kombinasjon med Hegel så funker dette i grunn slett ikke verst.
Vis vedlegget 474803
Nei faktisk ikke,, selv med 90 grader rotert var det så som så feste ??????Godt feste i allefall....