Før jeg leste teksten din, trodde jeg det var trekkfugler på forsinket avreise.Kom en gjeng F16 rett over hustaket nettop, tradisjon med formasjonsflyging ila advent for å fly jula inn.
Skulle være etpar F35 der også men de så jeg ikke noe til, men nå ser/hører jeg jo Starfighteren av og til og den er tøffest uansett..
De lager ikke lyd, altså uinterressantFør jeg leste teksten din, trodde jeg det var trekkfugler på forsinket avreise.Kom en gjeng F16 rett over hustaket nettop, tradisjon med formasjonsflyging ila advent for å fly jula inn.
Skulle være etpar F35 der også men de så jeg ikke noe til, men nå ser/hører jeg jo Starfighteren av og til og den er tøffest uansett..
(vanskelig å se at det er fly, på en liten mobil)
Hun får neppe inn DAB-signaler
Interessant, det sto ingenting om problemer i Kopervik når jeg søkte på Telenors sider og da jeg ringte til Telenor, skulle de sette en reparatør på saken. Nettet har vært litt tregt her de siste dagene, men det falt ut før idag morres. Har akuratt fått det tilbake nå, men det er ikke helt stabilt enda.Telenor har endelig fått orden på linjene her i dag, så jeg har fyrt opp Tidal igjen etter noen dager med fokus på fysiske medier.
Både vinylen og sølvskivene må røskes ut av mine kalde, døde fingre...
Jeg har ikke sjekket med Telenor selv, skulle gjøre det i dag hvis det ikke var bra. Men nå er det stabilt, så det er unødvendig. Problemene startet med lynnedslagene i helgen, og etter et litt lengre opphold har nettet vært oppe nesten hele tiden, problemet var at nettet gikk ned et par minutter i slengen og så jevnlig at det påvirket spillingen av hele album på Tidal og serier på Netflix. Nå har jeg hørt på Tidal siden firetiden uten avbrudd.Interessant, det sto ingenting om problemer i Kopervik når jeg søkte på Telenors sider og da jeg ringte til Telenor, skulle de sette en reparatør på saken. Nettet har vært litt tregt her de siste dagene, men det falt ut før idag morres. Har akuratt fått det tilbake nå, men det er ikke helt stabilt enda.Telenor har endelig fått orden på linjene her i dag, så jeg har fyrt opp Tidal igjen etter noen dager med fokus på fysiske medier.
Både vinylen og sølvskivene må røskes ut av mine kalde, døde fingre...
Ser ikke noe vinterJul i Bergen. Madammen og jeg var en runde på byn i nydelig og kaldt vintervær.
Vis vedlegget 471963 Vis vedlegget 471960 Vis vedlegget 471961 Vis vedlegget 471962 Vis vedlegget 471964 Vis vedlegget 471965
Vis vedlegget 471967 Vis vedlegget 471968 Vis vedlegget 471969 Vis vedlegget 471970 Vis vedlegget 471971 Vis vedlegget 471972
Vis vedlegget 471975 Vis vedlegget 471976 Vis vedlegget 471977 Vis vedlegget 471978
For de av oss som er oppvokst i Bodø er det ikke vanskelig å merke forskjellen på trekkfugler og Starfighter’n. Begge kunne være like sjarmerende, på sitt vis. Nå er det vel bare trekkfuglene igjen. Pluss en 104 som fyres opp i blandt. Nyt hvert sekund, kvasiDe lager ikke lyd, altså uinterressantFør jeg leste teksten din, trodde jeg det var trekkfugler på forsinket avreise.Kom en gjeng F16 rett over hustaket nettop, tradisjon med formasjonsflyging ila advent for å fly jula inn.
(vanskelig å se at det er fly, på en liten mobil)
Gjør det ikke vondt å sitte å se på basstårna som venter på drivere?Koser meg med musikk og Cognac.
472084
Takk for det yngvejos.Gjør det ikke vondt å sitte å se på basstårna som venter på drivere?Koser meg med musikk og Cognac.
472084
Jeg hadde blitt tullete av å sitte å se på slikt uutnyttet potensial.
Pent oppsett.
Hobby...Var ute og dyrket noen av mine andre hobbyer nå som været samarbeidet.
Vis vedlegget 472121
Mangelen på lys, et av de beste tweak.
Ullern Kirke. Vakker, men dessverre belastet med landets mest ufordragelige publikum. Til tross for dette klarte fantastiske Helene Bøksle å spre julebudskapet.
Hva dreier det seg om tro ?Ullern Kirke. Vakker, men dessverre belastet med landets mest ufordragelige publikum. Til tross for dette klarte fantastiske Helene Bøksle å spre julebudskapet.
Her bekrefter du noen fordommer jeg vet er fordommer, men som noen ganger er helt umUlig å ikke glise bredt av