Cash 63
Æresmedlem
Saken var att på ett nachspiel på -80t så begynnte en kompis og gallra i skivsamlingen til han som hade nachsp, masse drit som åkte ut fra 2våning men plutselig skrek eier! ikke Springsteen skivorna
Faktisk en utrolig morro aktivitet.. vi har en stødig bane her oppe som jeg har prøvd et par ganger.. det har gitt mersmak så det blir nok innkjøp av noen disker slik at man kan dra inn å kaste littHehe, de er kjekke å finne igjen om ikke annet da.
Her er for øyeblikket standardbagen min. To like puttere med litt ulik grad av slitasje (ja, det betyr faktisk en del). Så en nøytral, en overstabil og en understabil midrange. Så en understabil driver, tre nøytrale og en overstabil. De tre nøytrale er en 167g som jeg kaster på det første bildet. De to andre er nyere og er på 173,5g. Det også betyr en del for hvordan de oppfører seg og hvor mye spin man klarer å gi dem. Den hvite og den røde Shryken er akkurat på grensen for hva jeg nå klarer å holde stabil flight på.
Vis vedlegget 823736
Det var forøvrig @Armand som fikk meg til å begynne med dette. Man kan vel si at jeg har blitt litt hekta. Det var fryktelig mange som begynte mens coronaen stod på. Nå har vi også fått godkjent utvidelse til 18-hulls bane i Rakkestad (fra dagens 9-hulls). Det blir gøy med mer variasjon på hjemmebanen.
Må uheldigvis ha halvt års pause fra diskgolf regner med å være aktiv på banen igjen fra desember avHehe, de er kjekke å finne igjen om ikke annet da.
Her er for øyeblikket standardbagen min. To like puttere med litt ulik grad av slitasje (ja, det betyr faktisk en del). Så en nøytral, en overstabil og en understabil midrange. Så en understabil driver, tre nøytrale og en overstabil. De tre nøytrale er en 167g som jeg kaster på det første bildet. De to andre er nyere og er på 173,5g. Det også betyr en del for hvordan de oppfører seg og hvor mye spin man klarer å gi dem. Den hvite og den røde Shryken er akkurat på grensen for hva jeg nå klarer å holde stabil flight på.
Vis vedlegget 823736
Det var forøvrig @Armand som fikk meg til å begynne med dette. Man kan vel si at jeg har blitt litt hekta. Det var fryktelig mange som begynte mens coronaen stod på. Nå har vi også fått godkjent utvidelse til 18-hulls bane i Rakkestad (fra dagens 9-hulls). Det blir gøy med mer variasjon på hjemmebanen.
Nesten like grusomt som Dire Straits... Bare nesten...Dingsteen, som jeg kaller han. Det derre forbaskede glockenspiel-klinget (eller hva det nå er) i så himla mange av sangene hans.
Trist at du må ha pause, hva har skjedd?Må uheldigvis ha halvt års pause fra diskgolf regner med å være aktiv på banen igjen fra desember av
Min favorittDa må jeg jo bare pinge deg når jeg er på de kanter igjen. Banen i Sandnes er veldig gøy å spille på.
338, skjønner at vind osv spiller inn, men det er jo sykt. Regner du vind temp osv? har en kompis som er ing, han regnet ut alpint utfor jeg syntes 1 tiendel er lite men det er mange meterTrist at du må ha pause, hva har skjedd?
Da må jeg jo bare pinge deg når jeg er på de kanter igjen. Banen i Sandnes er veldig gøy å spille på.
Skulderoperasjonen... En sene totalt avrevet, en 3/4 avrevet, måtte flytte muskel for å komme til. Pluss en løs kapsel i bakre skulder. Skikkelig renovering.Trist at du må ha pause, hva har skjedd?
Da må jeg jo bare pinge deg når jeg er på de kanter igjen. Banen i Sandnes er veldig gøy å spille på.
Her skulle du nesten tatt i bruk ljåen
Kjøp deg en hest
Langt mer effektivt med et par sauer eller geiter, enn en hestKjøp deg en hest
Bruk kjærringaKjøp deg en hest
Spørs hvem som må bite i gresset da...Bruk kjærringa
Førsteslåtten ser da riktig bra ut. Et par hesjer nå, så er du i mål med høyonna.
bæææ to the bone?