jorwed_
Audio Arkeologen
Alltid hyggelig med litt utdypende info, @TT. og @Powerpoint Jeg var ikke klar over dette Enig med dere begge, de er vakre
Er det slik å forstå at jeg generelt skal unnlate å kommentere eller komme med faktaopplysninger i dine poster TT?Jeg harikke nektet på det. Jeg skriver jo at den er UØNSKET, men ingen kan ta fra meg at jeg synes den er vakker. Dessuten visste jeg at disse kommentarene ville komme
Gjør det du må gjøre. Vi lever i et fritt land, vi har ytringsfrihet og jeg er ikke den som bestemmer her inne. Det blir å holde meg i egen tråd, så slipper vi slike diskusjoner. Jeg sletter bildet, så slipper folk å irritere seg over detEr det slik å forstå at jeg generelt skal unnlate å kommentere eller komme med faktaopplysninger i dine poster TT?
Jeg kan ikke se at jeg på noen måte forsøkte å ta fra deg at du synes lupiner er vakre, noe jeg selv synes
Det der er å erte på seg @Sluket som har gravd gjørme i ukesvis, men pytt, pyttSmå fuglene har fått badekar
Vis vedlegget 826268
"Prosessen" er god, alltid gyldig.Nå leses denne og det spiles musikk, trenger ikke flom belysning.
Vis vedlegget 825605
Ett fantastisk flott sted.
Ille bra.Et par flotte dager med familie på hvaler,Fredrikstad og Gamlebyen