Originalen, men uten smoke denne gang.
Lake Geneva-GenfersjøenOriginalen, men uten smoke denne gang.
Sjekket du andre siden også?Å, hei, der var du!
For et drøyt år siden hadde jeg en Hegel-DAC, og en dag var fjernkontrollen borte, så jeg måtte bestille ny.
Så i går slo åtteåringen seg vrang og trykket med vilje moras mobil ned i en sprekk mellom armlenet og putene på sofaen, så den forsvant inn i sofaen – ikke spesielt genial sofakonstruksjon. Vi måtte jo ha ut telefonen, så eneste mulighet var å velte sofaen og sprette trekket på undersiden med kniv. Inni der, vet du, sammen med mynter, penner, Lego og gitarplektre, der lå Hegel-fjernkontrollen. Denne ekslusive, vakre dingsen som Hegel har syntes det er smart å lage slik at den passer sammen med bankkortene i lommeboka. (Og den Hegel-DAC-en kan jo selvsagt ikke betjenes uten fjernkontroll.)
Anyways, telefonen kom til rette, guttungen fikk noen timers alenetid på rommet sitt, og nå sitter jeg altså med en Hegel-fjernkontroll jeg ikke trenger. Er det noen som trenger en, så sender jeg den kostnadsfritt. Gi lyd. DAC-en min var HD11, men jeg tror fjernkontrollen brukes til flere Hegel-dingser.
Vis vedlegget 847673
Andre siden av sofaen?Sjekket du andre siden også?
JaAndre siden av sofaen?
Satte hele sofaen på høykant så alt bare raste ned på høyre side
Kjenner godt han. Du får hilse!
Et par tusenlapper i kilowattvarme deranneFavn nr 4 i hus, rapaved men grei til våren når temperaturen har begynt å stige.
Kostet ett par tanker bensin på saga og ørlite svette
Vis vedlegget 847810
Den passer nok til Yamaha wxc50 også. Helt prikk lik å se på hvertfalÅ, hei, der var du!
For et drøyt år siden hadde jeg en Hegel-DAC, og en dag var fjernkontrollen borte, så jeg måtte bestille ny.
Så i går slo åtteåringen seg vrang og trykket med vilje moras mobil ned i en sprekk mellom armlenet og putene på sofaen, så den forsvant inn i sofaen – ikke spesielt genial sofakonstruksjon. Vi måtte jo ha ut telefonen, så eneste mulighet var å velte sofaen og sprette trekket på undersiden med kniv. Inni der, vet du, sammen med mynter, penner, Lego og gitarplektre, der lå Hegel-fjernkontrollen. Denne ekslusive, vakre dingsen som Hegel har syntes det er smart å lage slik at den passer sammen med bankkortene i lommeboka. (Og den Hegel-DAC-en kan jo selvsagt ikke betjenes uten fjernkontroll.)
Anyways, telefonen kom til rette, guttungen fikk noen timers alenetid på rommet sitt, og nå sitter jeg altså med en Hegel-fjernkontroll jeg ikke trenger. Er det noen som trenger en, så sender jeg den kostnadsfritt. Gi lyd. DAC-en min var HD11, men jeg tror fjernkontrollen brukes til flere Hegel-dingser. Edit: Den er nå gitt bort.
Vis vedlegget 847673
Tja?Den passer nok til Yamaha wxc50 også. Helt prikk lik å se på hvertfal
Nei…..det var den ikke. Samma plæstikk greie bare.
Blastikk og pløtkakæ!Nei…..det var den ikke. Samma plæstikk greie bare.
Ligner på dem som følger med billige diodelys på clas olson
Helt grusomt.Ligner på dem som følger med billige diodelys på clas olson
Min 15år gamle pioneer cdspillers fjernkontroll er laget i metall. har en 5disc sony es karusellHelt grusomt.
Er vel fra samme produsent