Snickers-is
Bransjeaktør
Er det bare meg eller er dette en smule off topic?
Blir god stemning, da.Er det bare meg eller er dette en smule off topic?
Er bare deg som ikke er klar for ny uke.Er det bare meg eller er dette en smule off topic?
Oser kvalitetLigner på dem som følger med billige diodelys på clas olson
Den pizzaen er veldig god. Pizza Carbonara med fløtesaus, skinke, sopp, purreløk og ost. Lokal sjappe her. Måtte ha en luftetur i kveldFaen nå ble jeg sulten
Synes alle årstider har sin sjarm, vinteren med snømåking med Honda. Vår, sommer vedhugging.Flott bildet, men det betyr at jeg må begynne å stålsette meg... Hater vinteren noe så inn i *******!
For en flott katt! Tydeligvis en katt som trives i skogen, men er det rasen skogskatt?Da har Tigergutt blitt fire måneder, og gammel nok til tvinge matfar ut i skogen på sopptur. På to og en halv time klarte gutten å finne litt lakssopp, sleipsopp, stor kragesopp, bjørkemusserong, steinsopp, fåresopp, olivenbrun vokssopp, grønn kremle, granmatriske, traktkantarell og blek piggsopp. Han måtte krype til korset på slutten, og innrømme at å være katta i sekken hadde sine fordeler!
Vis vedlegget 850125
Vis vedlegget 850129
Vis vedlegget 850130
Nydelig bilde
Kattungen maler blidt for komplimentet og sier han er en Maine Coon på snaut fire mnd. Og at det var hans første tur av mange i naturen. Skal nemlig bli like mye ute som innekatt når han blir stor.For en flott katt! Tydeligvis en katt som trives i skogen, men er det rasen skogskatt?
Nydelig bildet, bare tenk å rett det opp neste gang så ikke sjøen renner ut av verdenskanten, ellers nydelige propesjoner.
Nydelig bildet, bare tenk å rett det opp neste gang så ikke sjøen renner ut av verdenskanten, ellers nydelige propesjoner.
[/SITAT]
Takk
Skal få rettet opp bilde på sikt.
Ser nok ikke like bra lenger,ikke hører heller