Vintage Silver Pioneer
Hi-Fi freak
En fantastisk lørdag i Bergen. Ikke en sky. Må vel ut en liten stripe til et vannhull i høstsolen, eller..... Jo vi må det
Har virkelig sans for den "litt" røffe stilen. Møblementet er jo bortimot et fruktfat. Vil nesten betegne det som et smykkeNytt garasjeanlegg ;D
Ja ikke sant, jobbet spesielt lenge med høyttalerplaseringenHar virkelig sans for den "litt" røffe stilen. Møblementet er jo bortimot et fruktfat. Vil nesten betegne det som et smykkeNytt garasjeanlegg ;D
Status i morges, ble vekket av leven utenfor og det var altså atter en elektriker som hadde kjørt sund plena mi. Har en trafo 10 meter fra huset og finner stadig hjulspor etter at noen har snudd på plena, men i dag var det plaskvått så han ble stående.
Ble lovnadner fra sjefen deres om at det kommer gartner og ordner opp før Viking fikk dra ham løs.
De e allti vekti å få pløyd!Viktig med god pløying her nord før snøen kommer!
Ja ingen god nordlæning har vel noe imot en god pløying!!De e allti vekti å få pløyd!Viktig med god pløying her nord før snøen kommer!
Flott bilde
Jeg bøyer meg i støvet, vell gjordt! Følelsen av å lage noe så flott selv er fantastiskTakk så mye Harald,ja det er har jeg mekket selv. Finnes ikke bedre rekreasjon en Å banke litt granitt på ettermiddagene
Takk for det. Vi holder på å bo oss litt inn enda, men det går seg til sakte men sikkert.Flott stue!
Flott høyttaler! Ukjent for meg.
Takker Det er aktive høytalere fra Avantgarde Aqoustics, Zero Pro1.Flott høyttaler! Ukjent for meg.