Det fungerer sikkert på de som spiller nå også, men klart en skeptiker som meg kan gå på en smell.I disse musetider?? Physical structure med George Otsuka quintet.
duc999, med fokus på trommer, er dette vel dette også noe for kommende prosjekt![]()
![Musikalske noter :notes: 🎶](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f3b6.png)
![Flirende ansikt med store øyne :smiley: 😃](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f603.png)
|
Det fungerer sikkert på de som spiller nå også, men klart en skeptiker som meg kan gå på en smell.I disse musetider?? Physical structure med George Otsuka quintet.
duc999, med fokus på trommer, er dette vel dette også noe for kommende prosjekt![]()
ser dette. husk å snu rommet før sambo kommer hjem, ellers får du smake mester erik.Home Alone Vis vedlegget 343876
ser dette. husk å snu rommet før sambo kommer hjem, ellers får du smake mester erik.[/QUOTE][QU.hOTE=kazan;2130443]Home Alone Vis vedlegget 343876
[/QUOTE
Den blide jenten der får frem smilet i en ellers regnfull og grå hverdag. Eller som Halvdan Sivertsen sier : "En sommerfugl i vinterland"
Ahhh.. pink froidBeklager hadde ikke flere sånne ruller for å putte i fotoapparatet når man skal ta bilder
Så derfor ble det stemningsrapport med film og lyd i stedenfor
Min tidsmaskin, joa tiden flyr når man har det bra.
Hest ja da går det vel mest i country hos deg
Hehe.. nei det er ikke mye av country som slipper igjennom.. men seasick steve har noe som låter litt tøft og hardtHest ja da går det vel mest i country hos deg![]()
Ja det er merkelig dette med prisene på varer fra utlandet, betalte kr. 40,- for 2 stk. xenon pærer til mazda 6 på ebay sendt fra hongkong, en pære koster kr. 1500,- i norge. Byttet denne når bilen var 3 år gammel og den lyser ennå 5 år etter. Side ved side med den orginale som ennå ikke er byttet, ser ingen forskjell.Synet blir som alle vet, ikke bedre med årene. Å finne en vinylplate i halvmørke er ikke alltid like enkelt. Ser jo pokker ikke forskjell på Mozart og Led Zeppelin. Så fant jeg en ledlampe på bayen. Kr 120,- fra Kina til Bergen. Hvordan i hel.... er det mulig å tjene penger på slikt ? Lampen fungerer den. Litt mindre spenning nå. Før var det alltid et spenningsmoment hvilken vinylplate som landet på spilleren, nå er spenningen borte. Men det går jo an å slå av lampenDet er jo en smule forskjell med lyset "av" og "på". Så er det ytterligere en forskjell : Finner jo vinylplater jeg ikke trodde jeg hadde.
Vis vedlegget 345230 Vis vedlegget 345231 Vis vedlegget 345232
Har gjort det samme som deg fbh71. Kjøpte 2 stk xenonpærer til min Volvo V70. kr 120,- pr stk. Har skiftet høyre pære. Har vart i snart ett år. Lyser akkurat like godt som den venstre. 2 originalpærer koster jo det samme som 8 vinylplaterJa det er merkelig dette med prisene på varer fra utlandet, betalte kr. 40,- for 2 stk. xenon pærer til mazda 6 på ebay sendt fra hongkong, en pære koster kr. 1500,- i norge. Byttet denne når bilen var 3 år gammel og den lyser ennå 5 år etter. Side ved side med den orginale som ennå ikke er byttet, ser ingen forskjell.Synet blir som alle vet, ikke bedre med årene. Å finne en vinylplate i halvmørke er ikke alltid like enkelt. Ser jo pokker ikke forskjell på Mozart og Led Zeppelin. Så fant jeg en ledlampe på bayen. Kr 120,- fra Kina til Bergen. Hvordan i hel.... er det mulig å tjene penger på slikt ? Lampen fungerer den. Litt mindre spenning nå. Før var det alltid et spenningsmoment hvilken vinylplate som landet på spilleren, nå er spenningen borte. Men det går jo an å slå av lampenDet er jo en smule forskjell med lyset "av" og "på". Så er det ytterligere en forskjell : Finner jo vinylplater jeg ikke trodde jeg hadde.
Men det er jo merkelig, hadde vel kostet like mye i frakt bare innenlands om den hadde blitt bestilt fra en norsk butikk.
edit: var forresten en skikkelig lys ide med det lyset
Super lampe , har du link ?Synet blir som alle vet, ikke bedre med årene. Å finne en vinylplate i halvmørke er ikke alltid like enkelt. Ser jo pokker ikke forskjell på Mozart og Led Zeppelin. Så fant jeg en ledlampe på bayen. Kr 120,- fra Kina til Bergen. Hvordan i hel.... er det mulig å tjene penger på slikt ? Lampen fungerer den. Litt mindre spenning nå. Før var det alltid et spenningsmoment hvilken vinylplate som landet på spilleren, nå er spenningen borte. Men det går jo an å slå av lampenDet er jo en smule forskjell med lyset "av" og "på". Så er det ytterligere en forskjell : Finner jo vinylplater jeg ikke trodde jeg hadde.
Ebay.com - Flexible reading LED lamp - fra Kina.Super lampe , har du link ?Synet blir som alle vet, ikke bedre med årene. Å finne en vinylplate i halvmørke er ikke alltid like enkelt. Ser jo pokker ikke forskjell på Mozart og Led Zeppelin. Så fant jeg en ledlampe på bayen. Kr 120,- fra Kina til Bergen. Hvordan i hel.... er det mulig å tjene penger på slikt ? Lampen fungerer den. Litt mindre spenning nå. Før var det alltid et spenningsmoment hvilken vinylplate som landet på spilleren, nå er spenningen borte. Men det går jo an å slå av lampenDet er jo en smule forskjell med lyset "av" og "på". Så er det ytterligere en forskjell : Finner jo vinylplater jeg ikke trodde jeg hadde.
Et skudd fra hoften : Barnebarn eller ? Uansett så er den jenten ... helt magisk