|
Har polert en gang med "Autosol"-pasta. Den behandlingen gjorde susen. I ettertid er det bare å vedlikeholde lett med microfiberklut.Knall finishEtter en økt i hagen, måtte jo "alteret" få en vårpuss også - noe annet skulle tatt seg ut.
Vis vedlegget 375154
Min egen 9800 hadde nok satt pris på tilsvarende kjærlighet. Hva pusses det med?
Ah, det skal jeg teste. TakkerHar polert en gang med "Autosol"-pasta. Den behandlingen gjorde susen. I ettertid er det bare å vedlikeholde lett med microfiberklut.Knall finishEtter en økt i hagen, måtte jo "alteret" få en vårpuss også - noe annet skulle tatt seg ut.
Min egen 9800 hadde nok satt pris på tilsvarende kjærlighet. Hva pusses det med?
Joda, har vært i hjem hvor det kunne vært en idé, at de var tause og ute av veien. Ditt hjem er ikke blandt dem. Hils fruen og ta vare på den lille prinsessen. Herlig bilde!Ja, tenk om en bare kunne ha de til pynt innimellom, kvinnfolka...
Joda, har vært i hjem hvor det kunne vært en idé, at de var tause og ute av veien. Ditt hjem er ikke blandt dem. Hils fruen og ta vare på den lille prinsessen. Herlig bilde!Ja, tenk om en bare kunne ha de til pynt innimellom, kvinnfolka...
VSP no sprer du dårlig samvittighet
Var i 50 års dag i går så det ble midt på dagen før man var på føtter.
edit: kos dokk med de edle dråper, god helg[/QUOTE
Nå er det litt hvit terrassevin i solen. Du får trøste deg med at 50-årsdager ikke kommer som så ofte. Men gøy med slike dager er det jo uansett, helt til dagen etter
![]()