Men platesamlingen til Dr.Dong skulle jeg gjerne raidet ...Du trenger ikke bolte fast platespillerne
Men platesamlingen til Dr.Dong skulle jeg gjerne raidet ...Du trenger ikke bolte fast platespillerne
Det var ren fryd å bli kjørt omkring i det walisiske. Utrolig vakkert i denne delen av landet, med Mount Snowdon som blikkfang hele tiden, uansett hvor vi var i forhold til fjellet. Og vi så en del vakre veteranbiler som gjorde bruk av veiene.Takker for fine bilder og gode tips Hardingfele! Dit vil jeg også på sikt.
Sluket, vad slags vägglampor är det du har i bakgrunden på husväggen? Från norlys?
Den SKUMLE kosten kommer!!!!
Det er duket for våronn i hagen, men først litt leik & kveik....
Vis vedlegget 376168
Bykle, det snødde her på mandag ogsåHvor langt oppi dalen er dette?
Nei, de er fra SG Armaturen - husker ikke type/navn men det har jeg i arkivet på jobben. Disse er det skikkelig kvalitet over, helt i metall, finnes noe lignende billigrask til en brøkdel av prisen men de ser faktisk slik ut også. Du er hjertelig velkommen innom til å beskue herligheten i drift, jeg valgte de p.g.a. at de lyser ganske diskret men med god spredning, og så er de plassert slik at en akkurat unngår strølys i ansiktet når en sitter ute. Lys er viktig, mye uvettig bruk av noe som faktisk er den single viktigste stemningsskaperen i et hjem. Jeg skal bestille noen fler, du er velkommen til et samkjøp dersom du har lyst.Sluket, vad slags vägglampor är det du har i bakgrunden på husväggen? Från norlys?
Vis vedlegget 376168
Tack för info. Vi är ute efter nya utelampor och har sett på den typen. Eller rättare sagt, besämt oss för den typen. Vi har också sett både plast- och metallvariant och det är oaktuellt med billig plastrask.Nei, de er fra SG Armaturen - husker ikke type/navn men det har jeg i arkivet på jobben. Disse er det skikkelig kvalitet over, helt i metall, finnes noe lignende billigrask til en brøkdel av prisen men de ser faktisk slik ut også. Du er hjertelig velkommen innom til å beskue herligheten i drift, jeg valgte de p.g.a. at de lyser ganske diskret men med god spredning, og så er de plassert slik at en akkurat unngår strølys i ansiktet når en sitter ute. Lys er viktig, mye uvettig bruk av noe som faktisk er den single viktigste stemningsskaperen i et hjem. Jeg skal bestille noen fler, du er velkommen til et samkjøp dersom du har lyst.Sluket, vad slags vägglampor är det du har i bakgrunden på husväggen? Från norlys?
Vis vedlegget 376168
Stemningen kunne vært bedre :-[ Nettopp fått min forsterker retur fra service og oppgradering i Italia men ser ut som den har vært en tur i bakken. Så nå må den retur igjen. Øv, øv - for å si det på godt dansk.
Vis vedlegget 365073