TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Nordkapp?
Nordkapp?
mulig den gjør det, men fra fly, kanskje ikke... Spørs jo når på døgnet bildet er tatt.Sola går vel ned før det blir kveld på nordkapp på denn tiden av året
Vel, her er det nå Beth Hart som snurrer etter Buena Vista Social Club sin Lost and Found. Rødvinen i glasset er en rimelig og grei variant fra 2013. Fin til avslappnig uten de store forventninger. Thai-suppe uteble i dag pga barnebursdag, men dette er noe som inntas veldig ofte her. Autentisk sådan.Først av alt, Doublebeat, hele 18watt
nei, det nok ikke nok til å dra de helt ut, men til min musikk og volum holder det. Disse blokkene har noen egenskaper jeg ikke vil gi slipp på. Så de får være et kompromiss. Rødvin ja, 2009 årgang. Bjella og Tønes i spilleren. Thai suppe til kvelds og hunden på fanget. Greit liv i disse eksamenstider. Prigles er kona sin
Hvis det er mine du tenker på så er det snakk om Nagaoka uten ølmage. Fostex 208z-es med raal diskant.hvilke ht har du?
veeeeeldig dype!
SRM, på tide med en tur?
Faktisk, når jeg så det bildet tenkte jeg at jeg snart må få ut fingeren...
Rødvin og Pringles? Spiller på Heart Beat 300B? Er det nok power?
sto kvelds stemningmulig den gjør det, men fra fly, kanskje ikke... Spørs jo når på døgnet bildet er tatt.Sola går vel ned før det blir kveld på nordkapp på denn tiden av året
Er det Lista vi ser på enden der?
åja autentisk thaisuppe, tom yam med andre ord. Da dro du kanskje kjensel på retten jeg hadde avbildet tidligere i kveld, yam von sen, glassnoodel salat med reke, kjøttdeig og thaipølseVel, her er det nå Beth Hart som snurrer etter Buena Vista Social Club sin Lost and Found. Rødvinen i glasset er en rimelig og grei variant fra 2013. Fin til avslappnig uten de store forventninger. Thai-suppe uteble i dag pga barnebursdag, men dette er noe som inntas veldig ofte her. Autentisk sådan.Først av alt, Doublebeat, hele 18watt
nei, det nok ikke nok til å dra de helt ut, men til min musikk og volum holder det. Disse blokkene har noen egenskaper jeg ikke vil gi slipp på. Så de får være et kompromiss. Rødvin ja, 2009 årgang. Bjella og Tønes i spilleren. Thai suppe til kvelds og hunden på fanget. Greit liv i disse eksamenstider. Prigles er kona sin
Har trua på de der Heart blokkene ja... Og nysgjerrig på høyttalerne! Skal komme en dag.
Kona er vel klar på at det ikke er en adventsstjerneflott anlegg, men på tide å plukke ned adventstjernen i vinduet?
Satt å kikket gjennom tråden på ny, og først da la jeg merke til retten du hadde! Den er jo som tatt rett ut fra Thailand! Gift med Thai?åja autentisk thaisuppe, tom yam med andre ord. Da dro du kanskje kjensel på retten jeg hadde avbildet tidligere i kveld, yam von sen, glassnoodel salat med reke, kjøttdeig og thaipølseVel, her er det nå Beth Hart som snurrer etter Buena Vista Social Club sin Lost and Found. Rødvinen i glasset er en rimelig og grei variant fra 2013. Fin til avslappnig uten de store forventninger. Thai-suppe uteble i dag pga barnebursdag, men dette er noe som inntas veldig ofte her. Autentisk sådan.Først av alt, Doublebeat, hele 18watt
Har trua på de der Heart blokkene ja... Og nysgjerrig på høyttalerne! Skal komme en dag.
Beklager kornete bilde, var beste jeg klarte med telefonen.Klipsch og rør er en god kombo.
Vis vedlegget 318613
Jepp, får mye god matSatt å kikket gjennom tråden på ny, og først da la jeg merke til retten du hadde! Den er jo som tatt rett ut fra Thailand! Gift med Thai?åja autentisk thaisuppe, tom yam med andre ord. Da dro du kanskje kjensel på retten jeg hadde avbildet tidligere i kveld, yam von sen, glassnoodel salat med reke, kjøttdeig og thaipølseVel, her er det nå Beth Hart som snurrer etter Buena Vista Social Club sin Lost and Found. Rødvinen i glasset er en rimelig og grei variant fra 2013. Fin til avslappnig uten de store forventninger. Thai-suppe uteble i dag pga barnebursdag, men dette er noe som inntas veldig ofte her. Autentisk sådan.
Takk for det. Skal forsøke å få det til en dag. Har kanskje en forfosterker ferdig snart som det kunne vært artig om andre testet også. Hvis det hadde vært av interesse?Bare å komme SRM
Har kaffe også. Kan hende du liker det jeg har.
Thai suppa er nok ikke autentisk, men god. Fin suppe for diabetikere som meg. Null karbo.
Jepp, får mye god matSatt å kikket gjennom tråden på ny, og først da la jeg merke til retten du hadde! Den er jo som tatt rett ut fra Thailand! Gift med Thai?åja autentisk thaisuppe, tom yam med andre ord. Da dro du kanskje kjensel på retten jeg hadde avbildet tidligere i kveld, yam von sen, glassnoodel salat med reke, kjøttdeig og thaipølseVel, her er det nå Beth Hart som snurrer etter Buena Vista Social Club sin Lost and Found. Rødvinen i glasset er en rimelig og grei variant fra 2013. Fin til avslappnig uten de store forventninger. Thai-suppe uteble i dag pga barnebursdag, men dette er noe som inntas veldig ofte her. Autentisk sådan.
Takk for det. Skal forsøke å få det til en dag. Har kanskje en forfosterker ferdig snart som det kunne vært artig om andre testet også. Hvis det hadde vært av interesse?Bare å komme SRM
Har kaffe også. Kan hende du liker det jeg har.
Thai suppa er nok ikke autentisk, men god. Fin suppe for diabetikere som meg. Null karbo.
Ellers må du gjerne komme hit etter jeg synes at lyden har blitt presentabel. Kanskje det vanker thaisuppe også.
hva er dette?Herlig cover
Vis vedlegget 318615
Lista är helt riktig! Sånn cirka Stavanger borta vid solnedgången och Kristiansand litt utanför bildet nede till höger. Bildet tatt runt 21.45.Er det Lista vi ser på enden der?
Tenkte mest på musikken daBilde av nettbrettet, bruker Spotify connect, kjekt for tilgang til masse
Jeg flyr småfly så jeg er vant til å orientere meg fra lufta, og Lista har jeg vært nedom noen ganger da hjemflyplass er Sola. Du flyr sikkert større maskiner?Lista är helt riktig! Sånn cirka Stavanger borta vid solnedgången och Kristiansand litt utanför bildet nede till höger. Bildet tatt runt 21.45.Er det Lista vi ser på enden der?
Fantastisk flott med småflyg i de trakterna! Ja, bildet blev tatt i FL370 rätt för nedstigning mot OSL.Jeg flyr småfly så jeg er vant til å orientere meg fra lufta, og Lista har jeg vært nedom noen ganger da hjemflyplass er Sola. Du flyr sikkert større maskiner?Lista är helt riktig! Sånn cirka Stavanger borta vid solnedgången och Kristiansand litt utanför bildet nede till höger. Bildet tatt runt 21.45.Er det Lista vi ser på enden der?
Hehe, har flightradar hängt upp sig? Eller är det en dansk som letar tomt till hyttebygging?Her er crosswind ute og flyr, tar noen omveier før han lander for å få tatt de fineste bildene.
Vis vedlegget 318627
Her er crosswind ute og flyr, tar noen omveier før han lander for å få tatt de fineste bildene.
Vis vedlegget 318627
Jeg har hatt sengetøy rundt om i stua, og du har tydeligvis det samme. Det må på ingen måte tas som et argument for at det er normalt, snarere tvert i motFlott no kan eg sei det e normaltHar til tider hatt mye sengetøy i stua fbh71. Topp måte å eksperimentere på.
Det er vel heller en diagnose!Jeg har hatt sengetøy rundt om i stua, og du har tydeligvis det samme. Det må på ingen måte tas som et argument for at det er normalt, snarere tvert i motFlott no kan eg sei det e normaltHar til tider hatt mye sengetøy i stua fbh71. Topp måte å eksperimentere på.
Vi er glade i stauder. For meg ligger gleden i å se at ting kommer tilbake år etter år og at det vokser seg sterkere og finere. Det meste av det vi har plantet har tatt utgangspunkt i at det skal tåle sterk sol og gjerne lite vann (vi ligger i en bratt skråning med mye sol og god drenasje). Jeg kan godt vanne, men jeg kan ikke ha en hage som holder meg hjemme.Hvilken herdighetssone er det hos deg Fosse?
Vurderer et tjuveriraid, stauderaid
Gratulerer med jubileum på etterskudd Emo! Det ser ut som en fin måte å våkne opp på.Litt kos i heimen, med brunt i glasset.
Andre dag på rad med nærmest konstant aktiv lytting - langhelg i godstolen må vite;
Vis vedlegget 318525
btw; alle disse blomsterkvastene har jeg ikke kjøpt selv - heller ikke alt sprudlevannet på spisebordet...
Litt annen stemning her søndags MORGEN;
Vis vedlegget 318534
Flott oppsett og Agnes e no bare nydeligVis vedlegget 318629
Stille morgenstund, og snart skogstur i finværet med bikkja ������