Vinyl-mannen © 2.edition
Hi-Fi freak
Solen, en GT og jeg koser oss.
Den katten er jo bare helt fantastisk!Katten fant årets første mygg i går kveld, og jeg sier meg fornøyd før hjemturen. Håper på regnvær, så en med god samvittighet kan vaske og spille plater igjen.
Vis vedlegget 1025876 Vis vedlegget 1025877 Vis vedlegget 1025878
Stemmingsrapport med bildeSol og sommer ute, men jeg er omplassert til under orkestergraven på Rogaland Teater.
Tok 4 stk 60cm rotvelter på hytta i helgen jeg også.Ånden kom over meg og som den gode hyttenaboen jeg er, er alt utført ved hjelp av ATP spalting
Vis vedlegget 1025634
Så familiært ut. Futelva? Eller Bodøelv Rønvikjordene? Bodøsjøen?Vis vedlegget 1026628
Et snev av sommer her nord når det bikker over 20+
Ved det gamle kvernhuset ved Bodøsjøen ja. Like ved Jektefartsmuseet.Så familiært ut. Futelva? Eller Bodøelv Rønvikjordene? Bodøsjøen?
De er blitt vindskeive. Blåser fryktelig her i nord....så tallerkner og skåler er egentlig runde?
Flink du, de jeg tok var maks 30cm. Hyttenabo biten var at jeg respekterte at det var helligdag og brukte rå muskelkraft (ATP-spalting) i stedet for motorsagaTok 4 stk 60cm rotvelter på hytta i helgen jeg også.
Rotvelter er med litt spenning i hverdagen
Tok du og ryddet hos naboen?
Vehugging skal bråke, konene skal stå å se på med beundring i blikket. Komme trippene med en kald øl til den svette hardtarbeidende mannen sin.Flink du, de jeg tok var maks 30cm. Hyttenabo biten var at jeg respekterte at det var helligdag og brukte rå muskelkraft (ATP-spalting) i stedet for motorsaga
Kremt, du mener vel FP3? Kvalifiseringen starter først kl 16Travel helg. Ferdig med kvallik i motogp, og nå kvallik i F1 og litt sudoku som vanlig.
Vis vedlegget 1026981