Hvor er dette?
Helt riktig.Bremsneshola![]()
Klatrefeltet heiter Nordland og ligg litt utanfor Sandnes.Hvor er dette?
Kryssord, kaffe og sudoku.Helg og DN. Kaffi og sudoku medan me venter pÄ formel 1 frÄ Kanada seinare i kveld.
Vis vedlegget 1030118
Denne viste jeg ikke om, her mÄ jeg ta med familien pÄ tur en helgVis vedlegget 1034376
Ei grotte pÄ AverÞy. 80 meter dyp fÞr man kommer inn til en ny med stige opp.
Vis vedlegget 1034377
Konemor litt nervĂžs![]()
Turister mÄ fortelle de lokale hvor attraksjoner er. He heDenne viste jeg ikke om, her mÄ jeg ta med familien pÄ tur en helg![]()
Har en tur pÄ planen jeg ogsÄ.Pilgrimstur til Hifi & Vinyl i dag. For ein plass. JÞrgen leverte plater og kaffi, og EgglestonWorks leverte godlyd. Desverre var eg litt i farten, ellers skulle eg ha plassert meg i sweetspot ei god stund lenger. Vis vedlegget 1031766 Vis vedlegget 1031767 Vis vedlegget 1031769
Relokaliserte disse 2 til hver sin ende av hagen.BoakjÞlsnegelen aka leopardsneglen er territoriell, og Þnsker ikke Ä ha konkurranse innenfor sitt revir sÄ da jakter, dreper og spiser den brunsnegl.
SÄ gjÞr som ekspertisen (biolog BÞckman m.fl.) anbefaler. La den fÄ vÊre i hagen din.
Du har gjort som meg:Her kommer det til Ă„ bli stemning, gave fra kona.
Vis vedlegget 1034566
Kylling pÄ grillen, satay og chili⊠Det Þlet her funker⊠God avslappa mandag![]()
Hmmmm .....Kylling pÄ grillen, satay og chili⊠Det Þlet her funker⊠God avslappa mandag
Vis vedlegget 1034575
Virkelig ikke noe Ă„ skamme seg over. Aas er godt Ăžl.Hmmmm .....
Var ute og gikk tur med kone og svigermor (i Grimstad hvor de som kjente brygger NĂ ...).
Svingte innom Kiwi, og kom ut med Aas fatĂžl.
Det var ikke veldig kreativt, men smaker like vel fortreffelig i nydelig sĂžrlandsvĂŠr.
Enig i det, men din kones kreativitet imponerte, og bÄde hun og @Liveatleeds alternativer fristet ....Virkelig ikke noe Ä skamme seg over. Aas er godt Þl.
Selv drikker jeg gjerne Sagene Lys. I varmen og etter jobb, en god tÞrstedrikk.Enig i det, men din kones kreativitet imponerte, og bÄde hun og @Liveatleeds alternativer fristet ....
PÄ den andre siden sÄ smaker litt enkle Þl veldig godt i varmen.
Slikt som jeg gjerne kaller syden-Ăžl.
har han fÄtt rettetang ;=)
Der ble det stryk fra verktĂžymaker SteinarVis vedlegget 1035020
DÄrlig stemning nÄr verktÞyet ser slik ut.