Hvor er dette?
Helt riktig.Bremsneshola
Klatrefeltet heiter Nordland og ligg litt utanfor Sandnes.Hvor er dette?
Kryssord, kaffe og sudoku.Helg og DN. Kaffi og sudoku medan me venter på formel 1 frå Kanada seinare i kveld.
Vis vedlegget 1030118
Denne viste jeg ikke om, her må jeg ta med familien på tur en helgVis vedlegget 1034376
Ei grotte på Averøy. 80 meter dyp før man kommer inn til en ny med stige opp.
Vis vedlegget 1034377
Konemor litt nervøs
Turister må fortelle de lokale hvor attraksjoner er. He heDenne viste jeg ikke om, her må jeg ta med familien på tur en helg
Har en tur på planen jeg også.Pilgrimstur til Hifi & Vinyl i dag. For ein plass. Jørgen leverte plater og kaffi, og EgglestonWorks leverte godlyd. Desverre var eg litt i farten, ellers skulle eg ha plassert meg i sweetspot ei god stund lenger. Vis vedlegget 1031766 Vis vedlegget 1031767 Vis vedlegget 1031769
Relokaliserte disse 2 til hver sin ende av hagen.Boakjølsnegelen aka leopardsneglen er territoriell, og ønsker ikke å ha konkurranse innenfor sitt revir så da jakter, dreper og spiser den brunsnegl.
Så gjør som ekspertisen (biolog Bøckman m.fl.) anbefaler. La den få være i hagen din.
Du har gjort som meg:Her kommer det til å bli stemning, gave fra kona.
Vis vedlegget 1034566
Kylling på grillen, satay og chili… Det ølet her funker… God avslappa mandag
Hmmmm .....
Virkelig ikke noe å skamme seg over. Aas er godt øl.Hmmmm .....
Var ute og gikk tur med kone og svigermor (i Grimstad hvor de som kjente brygger NØ ...).
Svingte innom Kiwi, og kom ut med Aas fatøl.
Det var ikke veldig kreativt, men smaker like vel fortreffelig i nydelig sørlandsvær.
Enig i det, men din kones kreativitet imponerte, og både hun og @Liveatleeds alternativer fristet ....Virkelig ikke noe å skamme seg over. Aas er godt øl.
Selv drikker jeg gjerne Sagene Lys. I varmen og etter jobb, en god tørstedrikk.Enig i det, men din kones kreativitet imponerte, og både hun og @Liveatleeds alternativer fristet ....
På den andre siden så smaker litt enkle øl veldig godt i varmen.
Slikt som jeg gjerne kaller syden-øl.
har han fått rettetang ;=)
Der ble det stryk fra verktøymaker SteinarVis vedlegget 1035020
Dårlig stemning når verktøyet ser slik ut.