PederP
Hi-Fi freak
Slik veks trea nordvest på Jæren.
Kanskje ikke så rart når det er 10 000 av dem bare på Steinmeyer orgelet. La dere merke til “tunnelen“ dere går igjennom når dere går inn hovedinngangen? Bak veggene der sitter maskineriet og bass pipene.For en uke siden, et familiemedlem på besøk hadde aldri opplevd Nidarosdomen.
For et fabelaktig «trøkk» som kommer fra de orgelpipene. Det skal sies; det kom musikk fra dem også.
Snasne!Høst/vinter er mekketid før musikk tid Vis vedlegget 1078675
God stemning i garasjen
Hei, de er en februar og mars 53 zwitter begge to. Den sorte ble solgt ny i Bergen 27mars 1953, den brune jobber jeg fremdeles med historien tilSnasne!
Hvilke årsmodeller?
Pre ‘55 ser jeg.
Kult!Hei, de er en februar og mars 53 zwitter begge to. Den sorte ble solgt ny i Bergen 27mars 1953, den brune jobber jeg fremdeles med historien til
Helt rett^Jeg har tatt feil før, men setter en kr på Bokemoa i Stokke
Du er jo ikke gammel, men en kunnskaprik ungdom, værre med megFor mer enn en menneskealder siden var jeg i Danmark på treff med noe som het " Copenhagen Aircoolers"
Slik veks trea nordvest på Jæren.
Fikk meg til å tenke på..
I følge min familie i usa så er han verdens frelser.Denne tragi-komiske figur findes desværre i virkeligheden...
Gratulerer med de 50 Kim !
Fikk for mange år siden en enkel bursdagsSMS fra en kompis som er ca 10 mnd yngre enn meg: