Takk for sist Gorm! Burnt_Island bor i nærheten av blikkenslageren og var så vennlig å hente for meg, og pruta faktisk ned prisen samtidig Men blikkenslageren hadde bomma på antallet, slik at jeg alikevel måtte ta den sykkelturen. Det var en farefull ferd over isholkede fortau og gater.gormj skrev:Flere enn du tror som følger med.
Hvordan gikk sykkelturen til blikkenslageren? Du kan ikke skylde på kulda lenger nå.
Takk for sist forresten. Inspirerende å høre på anlegget ditt og oppleve DIY-stemninga på nært hold.
Kabelspagetti er antagelig svært uheldig i en åpen-løsning-effektforsterker Kablene vil antagelig punktere den virtuelle EMC-boksen som oppstår når man plasserer elektronikk på en metallplate.DIY_dude skrev:Kabelspaghetti 8)
Her ser du hvordan det går med mine forsterkerprosjekter:OAlex skrev:Hvordan går det med dine DIY-prosjekter?
Tittet litt på bildet: Pass på å ikke treff varmekablene hvis toalettet skal skrues/boltes til gulvet.gormj skrev:Her ser du hvordan det går med mine forsterkerprosjekter:OAlex skrev:Hvordan går det med dine DIY-prosjekter?
Som du ser er jeg godt igang, med badet jeg må pusse opp før jeg kan starte på mine DIY-prosjekter. Hadde som du kanskje husker en avtale med Kvinnen om å pusse opp dette badet før jeg kjøpte høytalere, men så dukket jo de Usherne opp på bruktbørsen.
Først bad, så ett års sparing parallelt med bearbeiding av Kvinnen, så får vi se om det ikke blir noen bestillinger. Først til USA, så til Australia. Begynner å bli tålmodig på mine gamle dager
Pass på å ikke treff kablene til vannkjølingen hvis forsterkerne skal skrues/boltes til golvet.Rojoh skrev:Tittet litt på bildet: Pass på å ikke treff varmekablene hvis toalettet skal skrues/boltes til gulvet.gormj skrev:Her ser du hvordan det går med mine forsterkerprosjekter:OAlex skrev:Hvordan går det med dine DIY-prosjekter?
Som du ser er jeg godt igang, med badet jeg må pusse opp før jeg kan starte på mine DIY-prosjekter. Hadde som du kanskje husker en avtale med Kvinnen om å pusse opp dette badet før jeg kjøpte høytalere, men så dukket jo de Usherne opp på bruktbørsen.
Først bad, så ett års sparing parallelt med bearbeiding av Kvinnen, så får vi se om det ikke blir noen bestillinger. Først til USA, så til Australia. Begynner å bli tålmodig på mine gamle dager
Mvh. Johan
God kontakt er essensiellt for å få til god lyd. Jeg har noe rusk i en av forsterkerne, som jeg tror skyldes dårlig kontakt i punktet for stjernejord.gwikse skrev:Se der ja. Skulle bli god kontakt der ;D
Duken ser ut til å ha blitt ødelagt under vask. Små korn av kobber reagerte med dukens fargestoff da jeg tilsatte vann.gormj skrev:Har du fått duk på glassbordet på kjøkkenet Ola? Pingle?
Ble litt misunnelig tidligere da du hadde loddebolten rett på glassplata.
men på den annen side, blir jo litt lettere å se komponentene med hvit duk ;D
gormj skrev:Takk for svar. Lykke til med feilsøkinga av DAC-en! Hold oss informert.
PS: Vi som kjenner deg vet at du "hever deg høyt over" estetikk-kommentarene. Noen av oss må vel kompensere for dårlig hørsel med å slenge litt med leppa