Nja, men det er noe med å hoppe etter Stevie. Og Tone Damlie greide å både følge i fotsporene til Fleetwood Mac, samtidig som hun gjorde den til sin egen, med flott stil.Ja, men Dreams er då ikkje noko utfordring.
Nja, men det er noe med å hoppe etter Stevie. Og Tone Damlie greide å både følge i fotsporene til Fleetwood Mac, samtidig som hun gjorde den til sin egen, med flott stil.Ja, men Dreams er då ikkje noko utfordring.
Litt mye cøntry for meg den måten hun presenterte det på.Nja, men det er noe med å hoppe etter Stevie. Og Tone Damlie greide å både følge i fotsporene til Fleetwood Mac, samtidig som hun gjorde den til sin egen, med flott stil.
Utfordringen er å holde den lavmælt, samtidig som det er sting i den og det klarte TD til en stor grad.Ja, men Dreams er då ikkje noko utfordring.
Låten i seg selv vil jeg ikke kalle "køntri", men måten ho tolker den og bruker stemmen blir for mye køntri-knekk for meg.Utfordringen er å holde den lavmælt, samtidig som det er sting i den og det klarte TD til en stor grad.
Jeg ser det er noen som klassifiserer låten som en country-låt, men det skal vel mer enn en slide-guitar til for dette?
Manglar litt, ja.EHI... Var vel ikke helt rock dette her??