Audiophile-Arve
Æresmedlem
Slett ikkje verst. Ho får fram teksten, og held eit skikkeleg trøkk.
Litt surt sagt?Er det bare jeg som sliter med konseptet Stjernekamp ? Talent konkurranse for stortsett avdanka artister som gjør sitt siste krampetak i rampelyset i håp om at er en eller annen potensiell jule konsert i fremtiden .Dommere som er så spak og forsiktige uttalelsene sin at du skulle tro at det vare en 6 årig som sto på scenen. Ja det er et par coverversjoner som har gjort et positivt inntrykk men det er langt mellom godbitene .
Det kan godt være det ,er vel bare min manglede evne til å forstå programmet som skaper frustrasjon.Litt surt sagt?
Eg trur det viktigaste dei kan gjera, er å auka artistbudsjettet monaleg (utan at eg veit kva dei betalar i dag) slik at dei kan dra inn artistar som framleis har ein karriere. Dette er ikkje (eller bør ikkje vera) reality-influensers som går frå TV-program til TV-program, men artistar som må leggja inn ti veker fri for å vera med på konkurransen.De kunne feks latt alle gå videre til det var en eller to runder igjen, deretter la topp 3 kjempe om seieren.
Dette hadde hun ikke fortjentEr litt overraska og skuffa over at Melis rauk i dag, men var også temmeleg skuffa over repertoaret generelt.
Fryktar litt korleis det skal gå med Adrian, Damien og Mia i opera.
Dette er vel mer et rent underholdningsprogram og ikke en talentkonkurranse. Ser du på det som underholdning blir det kanskje enklere å forstå konseptet?Er det bare jeg som sliter med konseptet Stjernekamp ? Talent konkurranse for stortsett avdanka artister som gjør sitt siste krampetak i rampelyset i håp om at er en eller annen potensiell jule konsert i fremtiden .Dommere som er så spak og forsiktige uttalelsene sin at du skulle tro at det vare en 6 årig som sto på scenen. Ja det er et par coverversjoner som har gjort et positivt inntrykk men det er langt mellom godbitene .
Enig og i tillegg er tilnærmet all dynamikk borte når det er musikk?Er det bare meg som synes at mixingen ikke holder NRK kvalitet? Det virker som bandet alltid står foran vokalisten...
Hadde nok passet best på NRK SuperMjauuuu...
Skjønner hva du mener. Han synger rent.For meg var Aleksander mest overbevisende, men kanskje ikke helt opera?