Enig i det du sier om titler. Jeg har vel heller ikke brukt den delen av utdannelsen min i min videre karriere akkurat, så jeg skrev ikke at jeg var ing for å underbygge at jeg vet hva jeg snakket om, men heller fordi noen gir inntrykk av at de som tror det er forskjell på kabler er noen idioter som ikke har hue med seg...
Jeg ser at mange med akademisk tyngde (les: iblant stolthet) vil bortforklare det som er så enkelt å oppfatte med sine sanser. Det er veldig enkelt å se og høre forskjell på digitale kabler. Kanskje man da skulle starte i andre enden og så tenke, hva er det som gjør det? Og hvis jeg ikke har modeller som kan forklare det, hva er det da som mangler i mine modeller som jeg ikke har hensyntatt, siden det så åpenbart er forskjeller? - som det altså er. For det går faktisk ikke an å diskutere, så fremt sansene er i orden. Men kanskje noen har veldig dårlige ører, eller øyne? Kan være også, for jeg husker en gang jeg var med hjem til en hifi-venn og koblet inn en Isotek strømrenser han nettopp hadde kjøpt. Jeg opplevde at alt endelig falt på plass i anlegget hans og tenkte at det var en "nobrainer", men hva sa han? Nei, han hørte ikke forskjell han, og skulle returnere hele greia...!! Er det mulig, tenkte jeg da!