Takk! Og godt nyttår til seg ogsåGratulerer og godt nytt år
Meget pent anlegg!Ellers kan jeg oppsummere 2022 med å si at det har blitt vinylens år. Ny snurre, ny riaa og en god porsjon plater har det blitt!
Vis vedlegget 880894
Absolutt! De klassiske spillerne fra B&O er utrolig flotte! Mye annet spennende i denne boka også . «The History of Turntable Design». God helg!Kult flott spiller det der og ha en fin helg mister
mvh
Ja kunne nesten ha levd men en slik enDe klassiske spillerne fra B&O er utrolig flotte
Det er en skammelig vakker skapningSME med bronse leje, tar meg ned memory lane til noe jeg ikke skulle ha solgt.
Savner min 3009R mere enn V.
Er fortsatt veldig tilfreds med spilleren . Går veldig stabilt og er stillegående. Det som ev må gjøres med på sikt er å bytte arm. Har lyst på en tyngre sak. Tror en Bokrand hadde kledd denne godt.Er du tilfreds med den nye spilleren etter å ha hatt den en drøy måneds tid? Er det noe du ikke liker så godt eller er alt bare fryd og gammen?
Takk for svar. Det siste du sier forstår jeg kjempegodt. Estetisk har dette også blitt en favoritt hos meg. Og det er din skyldEr fortsatt veldig tilfreds med spilleren . Går veldig stabilt og er stillegående. Det som ev må gjøres med på sikt er å bytte arm. Har lyst på en tyngre sak. Tror en Bokrand hadde kledd denne godt.
Ellers gir jo denne spilleren en solid eierglede!
Denne spilleren sto utstilt på demo-rommet til Audio Aktøren på Horten-messa i høst. Må innrømme at jeg var solgt der og da... .Takk for svar. Det siste du sier forstår jeg kjempegodt. Estetisk har dette også blitt en favoritt hos meg. Og det er din skyld
Den tanken er tenkt, og det står øverst på kjøpslista! Den Ortofon-boksen er til LH-9000 som står på armen nå .Den snurra di hadde fortjent en SnurrePickUp populært kalt SPU!
Ikke et vondt ord om 103, men synes å skimte noe Ortofon nederst i bildet.
Flott oppsett du harSiste rest av Audio Note har forsvunnet ut døra, og boks for test har funnet veien inn (Kinki EX-M1). Det er spennende tider på Sørlandet!
Vis vedlegget 901683
Takk for det! Må bare slutte med denne uendelige rotasjonen av utstyr .Flott oppsett du har
Takk for det, men boksen er bare på lån. Satser på å få testet litt nå før jeg lander noe «endelig»Flott anlegg grattis.
Endelig, den tror du ikke på selvTakk for det, men boksen er bare på lån. Satser på å få testet litt nå før jeg lander noe «endelig»
Det er forsåvidt ikke en ny tanke, å kvitte meg med AN SORO. Har hatt den ute for salg et par ganger tidligere. Den gang uten napp… vel, denne gangen forsvant den før jeg fikk mulighet til å tenke meg om .Jøss, dette var en uventet vending. Morro å prøve litt forskjellig. Det hadde vært gøy hvis du skrev litt om forskjellene du opplever etter forsterkerbytte.
mvh