Zulu
På kjøret igjen!
Gratulerer med veldig fin dac
Takk for det . Du kjenner jo til hva som bor i disse!Gratulerer med veldig fin dac
Takk for det . Begynner å låte bra også!Grattis, du har jammen meg mye fint nå!
mvh
Takk, og god helg til deg også!Gratulerer så mye med flott amp Nyt helgen
mvh
Stilrent og bøstDA er ny forsterker kommet i hus. Et skikkelig kraftverk av en boks! ATI AT4000 Signature.
Vis vedlegget 951900
Vis vedlegget 951901
Ja, virkelig! Sparker godtGratulerer med fin amp! Blir nok liv i Doxaene med den der
På tide du begynte å kjøpe musikkDet handles plater over en lav sko her i heimen. Stort sett går det i nytt, men dagens leveranse er bruktkjøp og går under kategorien «Plater man bare må ha…»
Bare for å nevne det. Den plata av Keith Jarret er relativt fersk for et prog/metall-hue som meg, men makan!!På tide du begynte å kjøpe musikk
Gratulerer med kraftverket - og et fint oppsett.DA er ny forsterker kommet i hus. Et skikkelig kraftverk av en boks! ATI AT4000 Signature.
Vis vedlegget 951900
Vis vedlegget 951901
Skal skrive litt om forskjellene etter hvert, men kan si litt om bakgrunnen til byttet. Jeg spiller på en Thorens TD124 med en SME 3009 S2 Improved. Denne foretrekker lette pickuper. Selv om jeg fikk 103 til å spille bra ved å øke massen betydelig, har jeg vært nyskjerrig på hva en «ideell» pickup til armen kan gjøre . Har også lest at mitt riaa-trinn er best med MM-pickups… (834p).Gratulerer!
Kan ikke du skrive litt om hva du tenker om MP-500 vs DL-103?
Jeg endte opp med å bestille fra Hanze Hifi i Nederland.Hvilket belte gikk du for? Sliter også med tikking med mitt thakker belte, selv etter 4-5 dager i strekkbenken (30 cm spenn).
Ja, har fått med meg at det er noen blå belter som skal løfte disse spillerne til nytt nivå . Må innrømme at jeg er såpass nyskjerrig at jeg mest sannsynlig kommer til å bestille til både 124 og en 160 jeg har stående…Hehehe. Har du forresten fått med deg hallalujaskriveriet om blått silikonbelte på TD 124?
Takk for det . Jo, den er ikke så værst! Til prisen er den et varp!Grattis med fin dac Det skal jo være ganske god etter hva jeg har skjønt
mvh
Takk for det! . Må innrømme at halve gleden med denne hobbyen er å teste ut nye bokser. Det å kjøpe og selge i det tempoet jeg gjør sørger for at jeg får testet ut nye ting, samtidig som det skaffer nye bekjentskap! Så er jo selvsagt godlyd og musikk det som topper alt!Har berre bladd dei siste par sidene i tråden, men dægern så flotte anlegg du har sett saman.