gjomle
Overivrig entusiast
Takk, og takk det samme!Grattis med flott pu den gjør seg ikke feil med de musikk sjangrene du nevner.
Ha en fin advent søndag
mvh
Takk, og takk det samme!Grattis med flott pu den gjør seg ikke feil med de musikk sjangrene du nevner.
Ha en fin advent søndag
mvh
Det er jo så mye kult man kan gjøre med Denon 103, men det vet du sikkert . Fine saker.Julenissen har vært innom, og jaggu la han ikke igjen en Denon 103r! Herlig sak som elsker prog, metall og rock i alle sjangre!
Vis vedlegget 773768
Vis vedlegget 773769
Ja, har sett diverse oppgraderinger og vurderer et nytt hus til denne . Når det er sagt, den spiller glimrende «as-is»!Det er jo så mye kult man kan gjøre med Denon 103, men det vet du sikkert . Fine saker.
Takk for det TT! Fint å ha en plass å dele litt av galskapen .Denne tråden har gått under radaren intil nå. Flott tråd!
Takk takk! Venting på hifi-relatert utstyr går under kategorien «kjassent»… .Grattis med pen spiller! Og lykke til med ventingen
Takk! Og god helg til deg også motoren!Grattis med flott spiller Ha en fortsatt fin helg gjomle
mvh
Kjassent. Blir ikke mer sørlandsk enn detTakk takk! Venting på hifi-relatert utstyr går under kategorien «kjassent»… .
Det er sant. Men pass på at armen er så optimal som (du har) råd (til).Ja, har sett diverse oppgraderinger og vurderer et nytt hus til denne . Når det er sagt, den spiller glimrende «as-is»!
Et herlig, men dessverre alt for lite brukt uttrykk .Kjassent. Blir ikke mer sørlandsk enn det
Har du forslag til arm som vil gi denne pickupen optimale forhold (på et fornuftig budsjett ).Det er sant. Men pass på at armen er så optimal som (du har) råd (til).
Kakeboksen har et artig design! . Har inntrykk av at Systemdek er litt biff til pølsepris. Gleder meg svært til å få lyd i den!Artig spiller. Har selv en Systemdek II (kakeboks) og den låter meget bra og ikke var den dyr heller
Min kakeboks har en Helius Scorpio III tonearm og rett før jul kjøpte jeg en Audio Technica AT 95SH til den og det virker som en god match her. Lykke til med oppsettet og ha en fin lørdag!Kakeboksen har et artig design! . Har inntrykk av at Systemdek er litt biff til pølsepris. Gleder meg svært til å få lyd i den!
Takker og bukker, og god helg!Min kakeboks har en Helius Scorpio III tonearm og rett før jul kjøpte jeg en Audio Technica AT 95SH til den og det virker som en god match her. Lykke til med oppsettet og ha en fin lørdag!
Eg brukte 103 i ein Technics EPA 100 med glimrande resultat. SL 1200-armen var også god. Så dei fleste japanske kvalitetsarmar med litt vekt vil nok fungere bra. Men også i min Kuzma 313 fungerer 103 skikkeleg, men den kostar. Rudi fekk eit godt resultat i sin SME V, (langt i frå gratis, den også ) så det er tydelegvis ikkje berre vekt som er suksessfaktor for denne pickupen. Eg reknar med at armar med gode lager - og effektiv masse på 12 - 15 gram - vil vere gode.Har du forslag til arm som vil gi denne pickupen optimale forhold (på et fornuftig budsjett ).
Takk for tips! Fidelity Research har jeg sett på ved flere anledninger. Det er svært vakre armer! Ser det er mange versjoner ute å går. Er det 64 som er den å se etter eller vil de rimeligere versjonene også funke (24 eller 54)?Eg brukte 103 i ein Technics EPA 100 med glimrande resultat. SL 1200-armen var også god. Så dei fleste japanske kvalitetsarmar med litt vekt vil nok fungere bra. Men også i min Kuzma 313 fungerer 103 skikkeleg, men den kostar. Rudi fekk eit godt resultat i sin SME V, (langt i frå gratis, den også ) så det er tydelegvis ikkje berre vekt som er suksessfaktor for denne pickupen. Eg reknar med at armar med gode lager - og effektiv masse på 12 - 15 gram - vil vere gode.
Skulle du komme over ein Fidelity Research til grei pris, skulle eg tru du vil klare deg svært godt.
Alt som skal inn her må bæres et godt stykke, så det er godt med alt vi får på plass . Uansett, god helg til deg også!Se det ja, der var dem på plass Grattis og en fortsatt fin helg
mvh
Da tror jeg ryggen hadde takket for seg…Trodde et bittebittebittelite øyeblikk at du hadde fått Doxa 8.2 på hytta også
Her er det bare å sende ungene ut og la far hygge seg inne foran peisen og anleggetIngen katastrofe med drittvær i ferien når man er på denne hytta skjønner jeg . Jeg må det jo være enkelt å kose seg, pølsespidding, eller gryterett. Gratulerer!
Kjøpte det på eBay. Er en kar som produserer for flere armtyper . Bare søk på Systemdek armboard.Hei
Hvor kjøpte du det armbordet til Systemdek'en ? Har en tilsvarende IIX (i sort) på loftet, som jeg tenkte å gi et nytt liv.
Mvh.
Johnny
Er flotte spillere, og med en klassisk 3009 blir den nok svært flott! Har et armbord for 3009 til overs fra min spiller om det er av interesse.Hei
Takk, har allerede gjort det, og fant det . Skal ha et for en eldre SME-arm, og det fant jeg. Denne spilleren har ligget på loftet i over 20 år, og trenger litt pleie. Blir nytt belte og et SME 3009/3012 Tonearm Upgrade Kit RCA. + gå over lager etc. som sikkert har tørket ut. Blir moro å prøve å sette i stand denne spilleren igjen .
Mvh.
Johnny