De fleste av disse platene var backorder, men de ble sendt samlet med en gang siste plate fikk grønn status . I tillegg må jeg si at de har relativt hyggelige priser, spesielt på spesialutgivelser!Imusic leverer stort sett raskt og effektivt. I tillegg så sender de Mail hvis en bestilling tar lengre tid enn oppgitt i nettbutikken. Veldig fornøyd med en nettbutikken.
Takk for tips skal sjekkes ut da jeg har noe fra henne fra før og liker henne veldig godtJa, den Bill Fay-plata har fått noen runder via Qobuz, så den måtte jeg bare kjøpe. Absolutt ei flott plate! Kan forøvrig anbefale den Rhiannon Giddens-plata også om du ikke har hørt den
Er jo ikke noe Audio Note produkt vet duNå har jeg endelig fått byttet et par kondiser, og det er på nytt liv i den. Utrolig hvor lenge slikt overlever!
Å, den holder stand endaEr jo ikke noe Audio Note produkt vet du
Går for høytflyvende LPer skjønner jeg!Når man snubler innom tilfeldige vinyl-auksjoner på Facebook…
Vis vedlegget 820021
It almost takes my breath away .Går for høytflyvende LPer skjønner jeg!
Ja det kan fort bli dyrt Her blir det ikke noe flere platekjøp før høsten, sommerferie fra den slags men plutseligDet koster å surfe på nett og Facebook. Nok en batch med plater dukket opp på Posten i dag. Rosinen i pølsa denne gangen: Tool - 10 000 days!
Vis vedlegget 822746
Er den skiva like heftig på vinyl som CD?Det koster å surfe på nett og Facebook. Nok en batch med plater dukket opp på Posten i dag. Rosinen i pølsa denne gangen: Tool - 10 000 days!
Vis vedlegget 822746
Hadde ingen planer om kjøp av plater på en stund jeg heller, men er relativt dårlig på å følge planer…Ja det kan fort bli dyrt Her blir det ikke noe flere platekjøp før høsten, sommerferie fra den slags men plutselig
mvh
Den plata er heftig uansett format, men ja. Uten tvil!Er den skiva like heftig på vinyl som CD?
Og det må du spørre om?Er det en Rega arm du har på den Systemdeken?
Stemmer det. RB300 med Michell Technoweight.Er det en Rega arm du har på den Systemdeken?
En svært god riaa er det også! Hvilke rør har du i din?Og det må du spørre om?
Men han har samme riaa som meg!
Akkurat nå har jeg en Dynavector DV-20x2l stående på den. Synes den var en bedre match en 103r på den armen.Hvordan fungerer 103r i den armen?
Husker ikke helt, men brukte en hel helg med rørswapping, et tyve talls tror jeg, dengang nos kunne kjøpes fornuftig.En svært god riaa er det også! Hvilke rør har du i din?
Kjenner at det ikke blir den første investeringen jeg kommer til å gjøre... . Bruker selv et par Golden Dragon 12AX7 Trustworthy, som funker overraskende bra.I 2011 kjøpte jeg et par bugle boy ECC83 for 80$.
Nå tar Tubedepot 350$ pr.stk!
Er jævli fornøyd med mine, men hva de koster nå, er spinnvilt.
Det ble servert Hansa øl på CB-glass, mest sannsynlig for å gi oss Sørlendinger er real langfinger. Når det er sagt (og ikke si det til noen), så foretrekker jeg Hanse pils foran CB .Så du klarte deg ikke uten medbrakt brygg fra hjem byen?