Kan du ikke legge ut fra 20 til 500hz?
Du starter på 50, mye som skjer under 50 også.
|
Kan du ikke legge ut fra 20 til 500hz?
IKEA slagterblokke. Selvfølgelig. Hvorfor har LessLoss ikke set værdien i den opdagelse? For man må formode at virkningen med det fabrikat vil være tilsvarende større. Hvilke egenskaber er der ved IKEA blokkene, som er den egentlige forklaring på lydforskellen du hører? For det kan vel ikke have noget med jordstråler at gøre, nu du har de brune LessLoss bokse placeret ovenpå? Løber der en vandåre under dit lokale? For i så fald vil vandstrømmen inducere støj i systemet, med mindre du får nedgravet en vandledning, som løber den modsatte vej og derved neutraliserer problematikken.
Det Sven viser her er jo en måling av mellomtonen i surround høyttaleren. Han spesifiserer jo det og at den brukes mellom 150 og 1200hzHvis du tar denne målingene å flytter målevinduet til der pilene er er det langt lettere å se hva som skjer i bassen.
flytt også db skalaen så det er mer oppløst 5db mellom "tallene2 ikke 10 db.
Mål med begge ht og subb.
Vis vedlegget 1099292
IKEA Slagterblok købte jeg en del af, for år tilbage. Desværre udgik den. Den skulle være i noget gummi træ fra Thailand. Ligner bøgetræ. Jeg brugte dem meget. De er stavlimet og dermed limet sammen, og limen giver en dæmpende overgang til næste klods.IKEA slagterblokke. Selvfølgelig. Hvorfor har LessLoss ikke set værdien i den opdagelse? For man må formode at virkningen med det fabrikat vil være tilsvarende større. Hvilke egenskaber er der ved IKEA blokkene, som er den egentlige forklaring på lydforskellen du hører? For det kan vel ikke have noget med jordstråler at gøre, nu du har de brune LessLoss bokse placeret ovenpå? Løber der en vandåre under dit lokale? For i så fald vil vandstrømmen inducere støj i systemet, med mindre du får nedgravet en vandledning, som løber den modsatte vej og derved neutraliserer problematikken.
Ikke bög-e-tre
Nå får han jaggu snart lære norsk. Skrevet her inne i snart 25 år...Ikke bög-e-tre![]()
Du bliver altså mere og mere utroværdig.Vis vedlegget 1102718
Jeg har gjort forsøg med faldunderlag. Det er beregnet til, at børn kan falde ned og ikke slå sig deraf navnet.
Det virker forbløffende godt.
Hadde den vært under "mitt-anlegg" så skulle han fått lov til å gjøre "hva han ville" uten at jeg hadde kommentert det. Jeg har mange ganger påpekt at denne burde flyttes.Does Happiness Exist in HiFI? og ca 19 min inn.
Så ikke at det var teknikkavdelingen, my bad![]()
Ok jeg forstår, jeg trodde det var under mitt anlegg, så.. Ja forstår at du ønsker den flyttet.Hadde den vært under "mitt-anlegg" så skulle han fått lov til å gjøre "hva han ville" uten at jeg hadde kommentert det. Jeg har mange ganger påpekt at denne burde flyttes.
Jeg har flyttet tråden til "Mitt anlegg" hvor den hører hjemme.Hadde den vært under "mitt-anlegg" så skulle han fått lov til å gjøre "hva han ville" uten at jeg hadde kommentert det. Jeg har mange ganger påpekt at denne burde flyttes.
Det er sådan et indlæg der undrer mig! Hvorfor skal det skrives? Hvorfor skal man genere hinanden?Du bliver altså mere og mere utroværdig.
Hvis du vil have ordentlig debat og folk ikke skal grine af dig, så skal du nok holde den slags for dig selv.
Jeg gider hverken læse eller kommentere dine tråde længere.
Hvis en hund skider i din have og du ser det, så giver det også bedre lyd fordi græsset er dæmpet lidt.
Det er sgu synd når du nu godt kan li HiFi og især at skrive om det
Som skrevet har jeg ikke mere at tilføje til dine tråde.Det er sådan et indlæg der undrer mig! Hvorfor skal det skrives? Hvorfor skal man genere hinanden?
Skal jeg forstå det sådan, at du mener at vibrasjoner ikke betyder noget?
Eller hvad mener du?
Jeg kunne have sparet mange penge, hvis vibrasjoner ikke betød noget! Der bruges fødder under højttalere og apparater?
Mener du, at det er nonsens?
Mener du, at det er ligemeget om ting har vibrasjoner, der giver lyd fra sig?
Jeg undrer mig over, at du får posetiv tommel-up for dit indlæg. Hvorfor er det sjovt at gå efter manden og ikke bolden?
Hvis man er uenig, hvad jeg lægger op, er man velkommen til at skrive om, hvorfor man er det! Det er en debat side!
Jeg hører, at man undres over, de store forbedringer jeg ofte oplever. Nogle gange små. Men min erfaring er, at jo bedre ens Lytterum er, jo bedre ens anlæg er, jo bedre det er opstillet i rummet, jo mere LessLoss ting der er placeret i anlægget, jo bedre ens hørelse er, det gør, at forskelle bliver mere tydelige. Mit anlæg er ekstremt afslørende for forskelle. Det mener jeg og flere andre, der besøger mig!
Min mening var at skrive om akustik! Jeg har fremragende akustik i Mit Lytterum!
Men det blev også en Dagbog for udviklingen deri. For ting der gør lyden bedre.