|
- høres bra ut. Marginalt bedre enn 10 runder på is-velodromen Bogstadvannet som ble testet forledenSOA skrev:Godt at -09 sesongen er igang. I morgen blir det tur på offroaden i det Gallisiske landskap. Gleder meg også til å få ferdig raceren jeg bygger. Venter på at at gruppesettet skal ankomme butikken...
mvh
Trikset er å ha flere sykler har jeg funnet ut....xerxes skrev:Etter lite framgang med spinning de senere åra er en ny strategi under utprøving: Romaskin; en Concept2 er på plass. Vil utover kombinere roing med spinning og vekter pluss ski, bare det kommer snø.
Planen er å kjøpe ny terrengsykkel, den gamle er for stor, og temmelig sliten. En Giant XTC Advanced 3 etter alt å dømme, men så har jeg egentlig mer lyst på racer da...
Selvfølgelig må man ha flere: Racer, terreng, terreng m/stiv gaffel og hybrid.Anonym skrev:Trikset er å ha flere sykler har jeg funnet ut....xerxes skrev:Etter lite framgang med spinning de senere åra er en ny strategi under utprøving: Romaskin; en Concept2 er på plass. Vil utover kombinere roing med spinning og vekter pluss ski, bare det kommer snø.
Planen er å kjøpe ny terrengsykkel, den gamle er for stor, og temmelig sliten. En Giant XTC Advanced 3 etter alt å dømme, men så har jeg egentlig mer lyst på racer da...
Etter en tids sykling finner nok du ut det samme![]()
Det skal du få lov til om duxerxes skrev:<snipp> har lyst til å bytte ut min kjære Bianchi ;-D
Er mulig å rigge seg til for hver gang, men det er ca 5-10 min jobb. Jeg setter min i stua og lukker ørene når familien klager. Koster ca 2k for rulle (satori) og noen hundre for rulledekk. Å tråkke går greit, ikke like stødig som en spinningsykkel, men langt bedre sittestilling. Litt mer kluss med gir og motstandsjustering, men man finner fort ut av det.OMF skrev:Hei!
Ja, jeg debuterte med litt treningssykling i fjor - og det gav absolutt mersmak.
Dette med rulle - hvordan funker egentlig det...?Hva koster en slik rulle, og hvor mye styr er det....Kan man ha utstyret stående i garagen, og rigge seg opp og ned foran TVen hver gang..? Hvordan er tråfølelelsen..?
Mvh
OMF
1129mil er svært langt.Destiny skrev:![]()
Fuji leverer veldig mye sykkel for penga!
Sykla 1129mil i fjor, sykla helt frem til 1.december, er klar for en ny sesong nå.
Målet i år er våtternrunden.
Destiny..![]()
Kommer det trafikkalt grunnkurs med en sånn?Destiny skrev:![]()
Sykla 1129mil i fjor, sykla helt frem til 1.december, er klar for en ny sesong nå.
Destiny..![]()
Knutn skrev:Jeg har egentlig nok med to sykler, selv om jeg har tre; offroad, hybrid og racer. Har nettopp lappa hybriden så den er klar til å sykle til jobben i morgen. I Bergen føler jeg ikke det store behovet for piggdekk, bortsett fra for et par uker siden da det var mye blank is på sykkelstiene.
Mvh knutn
Det vil være en naturlig oppfølger ja.Valentino skrev:Det skal du få lov til om duxerxes skrev:<snipp> har lyst til å bytte ut min kjære Bianchi ;-D
1) kjøper en ny Bianchi
2) som er celestegrønn.
;D
Tror ikke det blir T-O i år har nok våttern som hovedmål, så blir det vel vestfold rundt-telemark tours- sarperittet, og grenserittet... kanskje birken.Anonym skrev:1129mil er svært langt.Destiny skrev:![]()
Destiny..![]()
Går du for Trondheim - Oslo også? Bør vel være en smal sak med det treningsgrunnlaget du har.
Selv har jeg satt meg et mål om å ta merket i birkebeinerrittet og har nok et lite stykke å gå før jeg kommer dit.
Anonym skrev:Hva er greiest til landevei av sko og pedaler?
Shimano SPD-SL?
Tenker pris/funksjon
Der har du svaret!Valentino skrev:Look Keo.
Noen mener G.Canaria er bedre enn M. pga trafikken, men nå er det nå dit gjengen fra nord har tenkt seg. To av gutta herfra er påmeldt transalp og trener som fy. Skal bli moro å henge på dem i en ukes tidValentino skrev:Var nede med BOC i '99 og '00. Aldeles fabelaktig, spesielt da vi bodde på et syklisthotell i Arenal-området øst for Palma. Veldig greit å komme seg avgårde utenom den verste biltrafikken derfra. Nordvest på øya er det mer vær på den årstiden, forresten. Kan være greit å unngå for mye vær, det har vi nok av her hjemme.
Jeg er veldig glad i mine Time RXS (mine er mellommodellen med kropp av karbon). De finnes i tre utgaver, hvor den rimeligste utgaven faktisk er rimelig.Destiny skrev:[...]hvis du har mtb sko, og ikke vil innvestere i landeveissko funker disse veldig bra.Anonym skrev:Hva er greiest til landevei av sko og pedaler?
Shimano SPD-SL?
Tenker pris/funksjon
Ellers er som Valentino sier Look Keo en sikker vinner.
Destiny..![]()