Fidelio
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.11.2008
- Antall liker
- 672
Høres ikke ueffent ut! Slike dager er de beste. Selv er jeg fastlåst på fjellet og har måttet sykle MTB i dag.
MTB på fjellet er da ikke så galt det heller da. Selv trives jeg vel så godt på MTB som på landevei.Høres ikke ueffent ut! Slike dager er de beste. Selv er jeg fastlåst på fjellet og har måttet sykle MTB i dag.
Der er jeg uenig med deg. Med en sykkelramme fra en liten produsent og med fancy deler fra f. eks. Chris King, Hope, Fox, Thomson, Syntace og lignende er MTB tøft. Men en typisk birkensykkel er døll.Ja, men jeg blir lei av å tråkke på MTB til fjells. Man mangler en essensiell cool man kun får på landeveien
Hehe er faktisk så ille som 28Takk takk Granny gears du liksom, har ikke du 27 på kransen din hehe?Lekker Fidelio, ser du har glemt å sette på granny gears.
Mm, spaceren under stem skal bort, styret skal lenger ned. Sånn det står nå var et utgangspunkt. Jeg liker at hendlene sitter ganske dypt, synes de kommer for langt opp hvis de skal ligge uten dump i overgangen til styret.Du kan forsøke å løfte hendlene høyere på styret og samtidig ta ut 3-5mm avstandsring under framspringet. Insert for large hands endre først og fremst vinkelen mellom hendel og styre.
Flekk av styretapen, ta med T25 og inserts på tur, og eksperimenter.
Jeg bruker inserts og hendlene mine fortsetter linjen fra øverst på styret uten noen hump eller dal før overgangen til hornet. Men så er jeg da også langfingret.
Ingen fasit.
Dette er essensen av landeveissykling for megTenker ikke på hva slags utstyr som brukes, mer på essensen av landeveissykling - kulturen- , og at denne mangler på mtb. Men bevares, det er fint i skogen av og til også
Takk!Kjempefin sykkel! Kan vel holde koken i ukesvis til på den der, dårlig vær er neppe noen hindring
Ganske enkelt fordi jeg har en 'halv sykkel' liggende. Ultegra og Mavic Cosmic Elite, mye lyst til cyclocross, lite lyst til nye hjul.Takk.
Snaut 7K med mva. og frakt, så ikke så verst.
Nei, denne kommer kun for skiver, men CX-rammer for cantilevers finnes det jo haugevis av. ...Men hvorfor vil du ha det nå som til og med bakstreverske UCI har godkjent skiver?
Et par mil øst for Mandal. Høsten er den klart beste tiden på landevei.Nydelig bilde thomand. Helt enig. Hvor er det?
Skjønner. Vel, det er jo masse CX-rammer du kan bruke. Du må kjøpe nye bremser likevel, da. ...Men det koster jo vesentlig mindre enn hjul og skivebremser.Ganske enkelt fordi jeg har en 'halv sykkel' liggende. Ultegra og Mavic Cosmic Elite, mye lyst til cyclocross, lite lyst til nye hjul.Takk.
Nei, denne kommer kun for skiver, men CX-rammer for cantilevers finnes det jo haugevis av. ...Men hvorfor vil du ha det nå som til og med bakstreverske UCI har godkjent skiver?
Takker. Fornøyd selv.Veldig fet. Grattis med ny
Ja, hva vet vel de? Tror det har mye med at min ikke har jøgglehjul,og at jeg ikke satt på det ultramegagigantiske klistremerket på underrøret. (Merkesettet må man nemlig sette på selv.)@Stein: DIn Dirty Disco ser bedre ut enn den på produsentens hjemmeside, flott sykkel.
One-one har jo mengder av Planet X - Uncle John cyclocrossrammer til salgs for 145 pund hvis du vil ha en rimelig ramme.Ganske enkelt fordi jeg har en 'halv sykkel' liggende. Ultegra og Mavic Cosmic Elite, mye lyst til cyclocross, lite lyst til nye hjul.Takk.
Trøyen jeg får har heldigvis ikke signaturen over brystet som på bildet, men i lite format i nakken.På sykkeltøy er Tullios signatur tillatt også i stort format. Ugh.