C
Cyber
Gjest
Tøft? Nei. Ingenting ved ham er det. Trist? Kynisk?Armstrong prater!
Fy faan!
Sitter her med gåsehud/frysninger.
Men tøft at han innrømmer alt.
Tøft? Nei. Ingenting ved ham er det. Trist? Kynisk?Armstrong prater!
Fy faan!
Joda, men jeg synes han er 10 år for sent ute til å være tøff. Minst.Han kunne nektet fortsatt.
Kynisk? Definitivt.
Ingenting ved den "mannen" er tøft. Han er en liten lort; verdiløs liten lort. Kast ham i fengsel og la han betale tilbake alle millionene han har "tjent". Han gjør meg kvalm!Tøft? Nei. Ingenting ved ham er det. Trist? Kynisk?Armstrong prater!
Fy faan!
Hva har de strømpene å gjøre i nærheten av en sykkel?Valentino har ikke postet noe bilde av sykkelen sin i tråden her enda, så jeg tar meg friheten. Jeg trodde du var tilhenger av celeste tape med hvite hoods og ikke omvendt forresten
Vis vedlegget 177329
Har vært å få på G-Max en tid allerede.Viktigere nyheter, Assos på G-Sport.
Takk!Jeg har dessverre ikke filla peiling på ergometersykler. Hvis du har en sykkel som du trener på ellers kan det kanskje være en ide å kjøpe en 'trainer'. Du finner sikkert noe rimelig på bikeshop.no eller cyclecomponents.com (Elite og Tacx er store produsenter).
La ikke merke til strømpene egentligHva har de strømpene å gjøre i nærheten av en sykkel?
Jeg er ikke så opptatt av sykkeldetaljer lenger. Tror jeg forskrudde meg på DBS'er da jeg jobbet i sportsbutikk i studietiden. Ikke har jeg vinysnurr heller. Og selvom det er OT i denne tråden må jeg bare si at den tohjulingen har fått en sabla fin støttevegg !
Han sa vel "death penalty"?Så kort en om det utrivelige: Sa LA at han synes det er for strengt med livstids utestengelse? Var det rett gjengitt? Har ikke mannen skamvett i det hele tatt?
Bedre trening med tung sykkel da! Det med å kappe kronrøret med en jalla baufil har jeg også gjort engang. Fikk du den rett? Det gjorde ikke jegDa har jeg veid oss. Badevekta sier 9,3 uten bremsewire, kjede og pedaler. Vi bikker nok 10 før vi er ferdige. Mulig jeg er litt bortskjemt, men sånn er det med en Oltre på soverommet. Ikke stort mindre bortskjemt av at min '97-modell Trek veide 10,4 i sin tid (før RS SID gikk til helvete, og reservedeler ikke var å få tak i).
Jeg fant forresten en baufil fra IKEA og fikk kappa kronerøret. Ingen overdrivelse å si at IKEA-saga var i underkant av det anbefalte, og at legeringen i gardinstengene var en smule mykere...