Fidelio
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.11.2008
- Antall liker
- 672
Naaaaaaa, kom igjen a! Du vet du vil innerst inne....Ermeløst synes jeg lite om
Naaaaaaa, kom igjen a! Du vet du vil innerst inne....Ermeløst synes jeg lite om
Takk for gode svar. Ser at xerxes bruker truse, og trodde det var fyfy? 8)
Fordelen med ermeløst er at da ser ingen på resten av antrekk eller sykkel.Naaaaaaa, kom igjen a! Du vet du vil innerst inne....Ermeløst synes jeg lite om
Ja, husker du ikke min eminente grussykling da vi sjekket ut Gyle Gutuer 2014-løypa i vår?Får en fantastisk flyt på grusen når man er litt brisen.
jepp.Sier du det?Fordelen med ermeløst er at da ser ingen på resten av antrekk eller sykkel.Naaaaaaa, kom igjen a! Du vet du vil innerst inne....Ermeløst synes jeg lite om
Vis vedlegget 290365
Har testet og man får også god flyt på fortauet.Får en fantastisk flyt på grusen når man er litt brisen.
Dødsfett Valentino. Man aner konturene av Norges første klassiker! Om noen år går den på TV, med helikopterbilder og alt!NCF spurte Ottestad IL Sykkel pent om vi ikke kunne oppgradere Gylne gutuer til Norgescupstatus neste år.
Veldig moro at noen tar jobben med å etablere og videreutvikle et lokalt ritt på denne måten.Dødsfett Valentino. Man aner konturene av Norges første klassiker! Om noen år går den på TV, med helikopterbilder og alt!NCF spurte Ottestad IL Sykkel pent om vi ikke kunne oppgradere Gylne gutuer til Norgescupstatus neste år.
Veldig bra!Helikopterbilder gir virkelig noe ekstra. Vi var heldige å fikk filmet vårt (SCK) eget ritt tidligere i høst.
[h=4]Etter det jeg har lest av tester er mange fornøyd med Wahoo Kickr og særlig støynivået på lav hastighet. La inn bud på en i går og selger ville ha 200 kr mer [/h]Skal ha meg rulle selv, men velger nok en rimeligere modell som ikke trengs å kobles til pc. F.eks Tacx I-Vortex.Pga tidsklemma må jeg muligens ty til litt rulletrening i vinter (Helt jævlig)
Noen tips til rimelig rulle med LITE bråk? Cycleops fluid 2 virker som et alternativ.
Så bra! Solgte bilen i januar, skal si at det blir en del sykling hver dag!Jeg solgte min rulle for et par uker siden. 142km forrige uke, prøver å holde meg over 100km i uka gjennom vinteren med mindre det dukker opp meget gode unnskyldninger.
Ski eller løpesko? Så får du litt naturopplevelser også.Pga tidsklemma må jeg muligens ty til litt rulletrening i vinter (Helt jævlig)
Noen tips til rimelig rulle med LITE bråk? Cycleops fluid 2 virker som et alternativ.
Problemet er at jeg må muligheten til å trene hjemme (Passe barn som sover når mor er avgårde)Ski eller løpesko? Så får du litt naturopplevelser også.Pga tidsklemma må jeg muligens ty til litt rulletrening i vinter (Helt jævlig)