I tillegg til rulle, er dette også helt genialt for vintertrening hjemme. Helt drøyt hvor raskt man får fremgang i kroppen med en slikProblemet er at jeg må muligheten til å trene hjemme (Passe barn som sover når mor er avgårde)Ski eller løpesko? Så får du litt naturopplevelser også.Pga tidsklemma må jeg muligens ty til litt rulletrening i vinter (Helt jævlig)
Noen tips til rimelig rulle med LITE bråk? Cycleops fluid 2 virker som et alternativ.
Ellers hadde jeg syklet som vanlig. Vintersykling er faktisk ikke så verst, med unntak av de dagene med masse regn.
Jeg ender nog opp i garasjen ettervært jeg også mtp svetting bla.Teppe på gulvet=minst et par kvadratmeter byggeplast under rulla..... Ellers ser det ut som et ganske så trivelig treningssenter, det der.
Hold deg på musikkrommet du, mye triveligere. Jeg har rigget meg til på musikkrommet med ymse matterJeg ender nog opp i garasjen ettervært jeg også mtp svetting bla.
Bøyer meg i støvet, men med nyoperert samboer og en 4 åring i hus må jeg holde meg hjemme. Dessuten frister ikke føret som er ute i den virkelige verden om dagen så veldig mye.Til helga tenker jeg å ta en 4-kategori hver kveld (Kongsveien). IRL, om dere lurer.
Har du testet den selv Valentino?Den nye Kinetic Rock and Roll 2 går stille, og så kan man reise seg uten å føle at man brekker sykkelen i filler.
Ulemper: Den er ganske stor, og heller ikke rimelig.
Test: Kurt Kinetic Rock and Roll - Slowtwitch.com
Gyldig forfall. Men, noen kan helt fint ønske seg et par piggdekk under grana.Bøyer meg i støvet, men med nyoperert samboer og en 4 åring i hus må jeg holde meg hjemme. Dessuten frister ikke føret som er ute i den virkelige verden om dagen så veldig mye.Til helga tenker jeg å ta en 4-kategori hver kveld (Kongsveien). IRL, om dere lurer.
Torrcyklingsapparat, coolt utryck.För en totalt obildad, vad må man ut med för en sånn torrcyklingsapparat?
Får se hvordan skiføre det blir i vinter, men skal ikke se bort fra at CX'en får seg pigger når sykkelabstinenseneGyldig forfall. Men, noen kan helt fint ønske seg et par piggdekk under grana.Bøyer meg i støvet, men med nyoperert samboer og en 4 åring i hus må jeg holde meg hjemme. Dessuten frister ikke føret som er ute i den virkelige verden om dagen så veldig mye.Til helga tenker jeg å ta en 4-kategori hver kveld (Kongsveien). IRL, om dere lurer.
XXL har Schwalbe Marathon Winter, men jeg mener å huske at du må til cyclecomponents for å finne 35mm.
Som sagt, totalt obildad inom cykelvärlden så då får man ty till med egentillverkade uttryck. Kanske borde copyright-skydda det ala Sluket?Torrcyklingsapparat, coolt utryck.För en totalt obildad, vad må man ut med för en sånn torrcyklingsapparat?
1000-1500 og oppover. F.eks bikeshop.no har et stort utvalg hvis du vil kikke nærmere.För en totalt obildad, vad må man ut med för en sånn torrcyklingsapparat?
Man tackar.1000-1500 og oppover. F.eks bikeshop.no har et stort utvalg hvis du vil kikke nærmere.För en totalt obildad, vad må man ut med för en sånn torrcyklingsapparat?
Hva er det?I tillegg til rulle, er dette også helt genialt for vintertrening hjemme. Helt drøyt hvor raskt man får fremgang i kroppen med en slikProblemet er at jeg må muligheten til å trene hjemme (Passe barn som sover når mor er avgårde)Ski eller løpesko? Så får du litt naturopplevelser også.Pga tidsklemma må jeg muligens ty til litt rulletrening i vinter (Helt jævlig)
Noen tips til rimelig rulle med LITE bråk? Cycleops fluid 2 virker som et alternativ.
Ellers hadde jeg syklet som vanlig. Vintersykling er faktisk ikke så verst, med unntak av de dagene med masse regn.
Vis vedlegget 292755
Det er klatregrep til å montere over dør.Hva er det?
Såvidt i butikk. Jeg liker at man kan danse som Alberto på den, men helt som å være ute i bakken er det jo ikke da. Heldigvis.Har du testet den selv Valentino?Den nye Kinetic Rock and Roll 2 går stille, og så kan man reise seg uten å føle at man brekker sykkelen i filler.
Ulemper: Den er ganske stor, og heller ikke rimelig.
Test: Kurt Kinetic Rock and Roll - Slowtwitch.com
Svenskene har skjønt det. De lager ord i motsetning til i Norge hvor vi gjerne settter "såkalt" for det engelske uttrykket. Og er fornøyd med det.Torrcyklingsapparat. Herved inkludert i mitt vokabular.
Jeg mistenkte det. Vel grunne for meg, noen av de takene.Det er klatregrep til å montere over dør.Hva er det?
Ja hadde tenkt til å ringe deg for å høre hvor mye snø som har kommet der oppe i Alpene. Det begynner å nærme seg tror jeg, men foreløpig ser det ut til at all snøen i Marka vil regne bort på søndag Jeg vil ha snø og skøytespor! Nå!De må jeg få snart Fidelio. Merker innesyklingen tærer på luene. Må jo vri dem opp etter hver økt. Kan melde om mye snø i østmarka forresten. Snart tid for årets første grustur!
SKS Longboard.Det var Ass Saver som kom til kort i dag... Tenker hele skjermer nå, ja. Lurer bare litt på hvilke.
Ser bra ut.SKS Longboard.Det var Ass Saver som kom til kort i dag... Tenker hele skjermer nå, ja. Lurer bare litt på hvilke.