Selvfølgelig.Tror ikke POC er godkjent på grunn av det bildet der Valentino. Dette er jo mannen som ser kul ut på sykkel i baris, med Shimano, og med Obermayer som treningshjul.
(Det er ingen som forstår meg (og min humor).)
Selvfølgelig.Tror ikke POC er godkjent på grunn av det bildet der Valentino. Dette er jo mannen som ser kul ut på sykkel i baris, med Shimano, og med Obermayer som treningshjul.
Hehe, sant nok.Du vifta ikke veldig høyt med ironiflagget da synes jeg![]()
Ja, jeg har vært veldig begeistret for den hele tiden. Fikk en mulighet til en god handel på en litening, og da måtte jeg slå til.Den er fin den du har til salgs også.
papiret inni eller utenpå sokkene?Det billigste og beste forsvar mot kulde er dog fremdeles avispapir rundt tærne, baguetten, og foran brystet. Dette er ikke affektasjon, det fungerer fantastisk bra.
Begge deler er bra, men det er lurest å ha det inni sokkene i vått vær, ellers må man plukke papir fra skoene.papiret inni eller utenpå sokkene?Det billigste og beste forsvar mot kulde er dog fremdeles avispapir rundt tærne, baguetten, og foran brystet. Dette er ikke affektasjon, det fungerer fantastisk bra.
De kjører en sånn to-tone-greie med hvitt/sort sete og så to farver på tapen...synes ikke noe om dèt altså. Bytt sete til hvitt eller sort og match styretapen. Den blir fin med hvit, men det er jo litt jobb med å bytte/vaske tape hele tiden da.
Hjulene som står på den er forøvrig Campas spesialversjon for å invadere Balkan fra Vicenza. Sett på dem et par brede dekk så kan du nesten sykle sti. Kan ikke se for meg hva de ikke skulle tåle.
Alunipler er solid nok til CX?Satte sammen delene jeg fikk i posten i dag og har nå et nytt bakhjul til raceren på 762 gram. Kjøpte fra bikehubstore.com , SL210(gram) baknav, 28 stk Sapim race eiker, Kinlin XR19W 406grams felg, alunipler. Skal prøve det på cx'en når mini v-bremsene mine kommer i posten, jeg ditcher de mekaniske skivebremsene til fordel for lavere vekt. Blir spennende å se om hjulet holder mål, delene virket ok i alle fall.
Er ikke det litt vel dyrt for et par gode clincherhjul, selv med CK-nav? Mine Ambrosio/Record havnet på 5k alt ink. bygget av Dogstar. Jeg ville aldri puttet noe mer gryn enn Zonda-pris i clinchere. Kanonhjul som koster lite og varer evig.pluss frakt og moms ble det vel ca 8500ish.
takk for tips - skal be om quoteJeg sjekka endel i høst rundt akkurat dette bygget med C2 og R45, og fikk mest tro på Psimet.com
Prisen med CX-ray ble ca 950 usd, pluss frakt og moms ble det vel ca 8500ish.
Går an å sjekke ut han.
Synes den er skrekkelig - at det er en De Rosa tatt i betraktning. For meg er kun De Rosa laget på fabrikken deres i Cusano Milanino årntli De Rosa. Nå som de har sluttet å lage King i Italia, betyr det at de siste som er igjen er Protos, Titanio, Scattofisso, Corum, Nouvo Classico, Primato og Team. De øvrige rammene er designet av De Rosa og laget i Taiwan. R838 og R848 er endog standardrammer fra en Taiwansk produsent, disse har ikke noe mer med De Rosa å gjøre enn at de har navnet på rammen.Vad tror ni om nya de Rosa Idol?
::: De Rosa ::: Idol
Bling, babyblå eller gallgrön.T.o.m värre en Biachiceleste.>...Og de litt dyrere kommer fra Barilla på fastlandet... Dette til tross: Impulsoen bra nok til bruk i proffenes Paris-Roubaix. Plass til feite dekk, i eksempelet limt på forsøksvis kamuflerte Ambrosio Nemesis på DT-nav. Langt fra nervøs styring.
Vis vedlegget 238563
Det skulle være mulig å finne et Selle SMP Lite 209 i Celeste om du snuser litt omkring på verdensveven, Wergeland. Sete med kjempesprekk som er populært blant Steve Hoggs kvinnelige klienter.
---
Jeg synes De Rosaer skal ha farger på seg. Grå Idol blir i dølleste laget. Innrømmer å slite litt med den konvekse linjen De Rosa ofte bruker gjennom overrør og kjedestag, men jeg skulle klart en King RS allikevel. Hvilken farge liker dere best?
![]()
Regnet ikke med noe annet nei.Billig Bianchi triller ut fra Ideal fabrikken i Taiwan sammen med blant annet Trek.
Impulso brukt i P-R, da blir det nok kjøp på madammen! Hun er bare litt skuffet over at sykkelen er mest sort/hvitt med inslag av celeste. Da blir riktig farve på sete og styreteip veldig viktig for at det skal se ut som en ordentlig Bianchi....Og de litt dyrere kommer fra Barilla på fastlandet... Dette til tross: Impulsoen bra nok til bruk i proffenes Paris-Roubaix. Plass til feite dekk, i eksempelet limt på forsøksvis kamuflerte Ambrosio Nemesis på DT-nav. Langt fra nervøs styring.
Vis vedlegget 238563
Det skulle være mulig å finne et Selle SMP Lite 209 i Celeste om du snuser litt omkring på verdensveven, Wergeland. Sete med kjempesprekk som er populært blant Steve Hoggs kvinnelige klienter.