ou812rh
HiFi, humle, malt & sykkel
Nye hjul lar seg nok ordneKan ikke tenke meg annet enn at den funker. Kanskje bytte til noen litt mer sexy hjul?
Nye hjul lar seg nok ordneKan ikke tenke meg annet enn at den funker. Kanskje bytte til noen litt mer sexy hjul?
Og med det tror jeg nok du har en vinner.Nye hjul lar seg nok ordneKan ikke tenke meg annet enn at den funker. Kanskje bytte til noen litt mer sexy hjul?
Tja, har egentlig ikke noen gode argumenter igjen bortsett fra at jeg er blitt en litt konservativ gammel gubbe Mine motforestillinger er at skivebremser på racer må fungere perfekt. D.v.s små vibrasjoner og "skrubbe" lyder som kan forekomme på terrengversjoner må være rensket bort. Og så lurer jeg på hvordan road versjonen høres ut når det regner?Jeg har CAAD 10 og lar meg ikke friste av andre racere så jeg antar at 12 er en vinner. Men hvorfor ikke disc?
ikke at jeg er noen ekspert, men det skjer at lakken kan få mikroskopiske sprekker. Har du vært i noen velt eller annen ulykke med sykkelen?Overnervøs, eller er dette noe å bekymre seg for?
Vis vedlegget 330329
Vis vedlegget 330330
I forbindelse med utskifting av nedre styrelager oppdaget jeg noen tynne sprekker i lakken på utsiden av de ene gaffelbenet, og på innsiden av gaffelkrona. De er som dere ser såpass tynne at de er vanskelige å fotografere...
På Scott vil jeg absolutt si 54.Er 178cm høy, er det 54(m) eller 56(l) som vil være riktig for Scott racer. Har Rocky Mountain Atitude M og Scott Big Ed Fat bike i M. Fornøyd med størrelsen på disse.
Det kommer an på beinlengden om du skal ha M eller LPå Scott vil jeg absolutt si 54.Er 178cm høy, er det 54(m) eller 56(l) som vil være riktig for Scott racer. Har Rocky Mountain Atitude M og Scott Big Ed Fat bike i M. Fornøyd med størrelsen på disse.
Men er man vant til 54 så er vel svaret gitt, om det er riktig eller ikke så føles det riktig..... Lytt til fagfolk.Sant nok, men jeg vil påstå at "normal proporsjonert", så er 178cm høyde så midt på skalaen at jeg tror det skal mye til før man tipper opp på 56 ihvertfall.
Men som alltid, prøv før du kjøper
Er ikke 56 typisk fra ca 178-185? Selv er jeg 188 og sykler på C'dale i 58.Sant nok, men jeg vil påstå at "normal proporsjonert", så er 178cm høyde så midt på skalaen at jeg tror det skal mye til før man tipper opp på 56 ihvertfall.
Men som alltid, prøv før du kjøper
Ute å sykla med Rob?
Var meg og Rob som var ute ja. Var ikke meg som prøvde å dra fra nei Når vi kom til Langenes var jeg såpass doven i beina at noe slikt stunt hadde gått dårlig tror jeg, hehe.Ute å sykla med Rob?
Var det du som var til og prøvde å dra i fra meg ved Langenes retning Søgne på søndag? (Merk. Strai/Weber/Glava)