Ah, match!
Det der er en vakker maskin!
Fin sykkel da!Ser de har en utgave som tar 29 og 29+.
Tam Rohloff - custom made expedition bike | Shand Cycles
Tam Rohloff custom steel bike is designed from the ground up to be the best handling, most comfortable and most capable off-road touring bike availablewww.shandcycles.com
Du får denne som "pakketur" med el-sykkel som opsjon, så det går sikkert kjempefint!Noen her inne som har tråkket 'Tour de Dovre' (ca 13 mil)? Kona og undertegnede planlegger en slik runde (kansellerte planen om Rallarvegen). Noe å se opp for? Anbefalte avstikkere (vi har elsykler, så ikke fritt frem dessverre)?
Finnes det en estetisk passabel støtte?Når man først er på den estetiske galei: Doktoren kunne kanskje funnet en støtte som var estetisk passabel? Ta om så ønsket en kikk hos Sykkelpikene igjen, de har utvalget.
Jeg kjøpte en plaststøtte til å tre på krankarmen. Fungerer greit - og det er bare å kaste den i veska når den ikke er i bruk.Finnes det en estetisk passabel støtte?
Støtte er i mine øyne helt uaktuelt. Tok av støtta på min DBS Golden Flash i 1972(?), siden har jeg ikke hatt støtte på sykkel.
Neste år er det da 50 år uten støtte ... burde kanskje feires/markeres?
Jeg tror doktorens elegante sykkel fint kan bekles med en passende støtte.Jeg kjøpte en plaststøtte til å tre på krankarmen. Fungerer greit - og det er bare å kaste den i veska når den ikke er i bruk.
Fin bjelle,har samme på grusracern.På E-MTB'en bruker jeg den som fulgte med.Greitt å ha når en sykler en del på gang/sykkelsti.En annen ting jeg ikke greier meg uten er speil,men støtte kommer aldri på min sykkel.Jeg tror doktorens elegante sykkel fint kan bekles med en passende støtte.
Men jeg innrømmer lett at jeg først "blånektet" () når kona forlangte å få montert støtter - ikke f*** om de greiene der skulle monteres på syklene. Ble et kompromiss med disse plastdingsene som man gjemmer unna når ikke i bruk.
Kona forlangte bjelle også. Jeg nektet - tenkte meg om, og endte opp med denne:
Vis vedlegget 720442
Ganske anonym / fungerer fint, og er selvfølgelig ganske så nødvendig på stier som er infisert av gående...
Vurderer speil. Jeg vingler som ei full røyskatt når jeg snur meg for å sjekke trafikk...Fin bjelle,har samme på grusracern.På E-MTB'en bruker jeg den som fulgte med.Greitt å ha når en sykler en del på gang/sykkelsti.En annen ting jeg ikke greier meg uten er speil,men støtte kommer aldri på min sykkel.
Enig med Anders. Dette ser riktig ut.
Men koster litt mer enn jeg hadde tenkt.
Men det gjør jo ting gjerne...
På den tida sykkelen så slik ut tror jeg at jeg hadde ullbukse?Hadde en tur på 69km, med litt mye stigning (for min del). Ikke morro når de man sykler med har moderne sykler!
Jakter på finn, men syntes mange priser helt latterlig? Sliter med å finne stor nok ramme også (193cm).
Tips til BIB shorts forøvrig? Er ikke spesielt fornøyd med den har jeg har fra Craft...
Et stykk skitten sykkel...
T RS S9 (og om du ønsker en lun bukse T 23 RS S9) holder i mengder. Men unngå GT-modellene. De har ikke Assos sin vidunderlige ballettdansersusp, men forliter seg på samme klemt og glemt-strategi som 99% av alle andre sykkelbukser, inklusive Bioracer som er meget gode bortsett fra den flatklemte følelsen også de gir. Jeg har bare Assos- og Bioracerbukser (inklusive to av den nye dyre Epic) i garderoben.Dyrt som nøkken... Fordi man bør gå for RSR S9 til over 3000,-? Eller duger RS S9 til 2099,- også? 2k betaler jeg med glede om jeg kan slippe ubehag i nedre region!
F*** - dere har greie på både sykler og klær her inne! Jeg røsket til meg en Castelli Free Aero Race 4 W Sykkelshorts for noen dager siden. Vel, bleia fungerer, og jeg kan vel si meg fornøyd med valget. Dovre skal beseires! Men det er ganske sikkert langt bedre plagg der ute hvis man klasker noen ekstra kroner på disken (shortsen var ikke dyr...)T RS S9 (og om du ønsker en lun bukse T 23 RS S9) holder i mengder. Men unngå GT-modellene. De har ikke Assos sin vidunderlige ballettdansersusp, men forliter seg på samme klemt og glemt-strategi som 99% av alle andre sykkelbukser.
Det kan bli høyt skille med M for deg? er selv 190/77kg og bruker M i Assos som blir nostalgisk korte beinHar bestilt en Assos RS S9 (ikke T da, håper ikke det gjøre noe, komfort-messig). Spent på størrelsen, da jeg er 193cm, men likevel anbefalt medium av Assos sin guide.