Håper de lar ham vinne dersom han er god nok, har vært en trofast hjelperytter for dem begge, men tror han er for svak på tempo.Vueltan ser ut og bli morro og følge nå med Sepp Kuss i rødtvad vil Jumbo Roglic&Vingegaard gjøre med det?
![Mann som sykler :man_biking: 🚴♂️](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f6b4-2642.png)
Håper de lar ham vinne dersom han er god nok, har vært en trofast hjelperytter for dem begge, men tror han er for svak på tempo.Vueltan ser ut og bli morro og følge nå med Sepp Kuss i rødtvad vil Jumbo Roglic&Vingegaard gjøre med det?
Tempo er vel ikke hans sterkest øvelse, 25.8km flat der kan det ryke mye tid på Tisdag.Håper de lar ham vinne dersom han er god nok, har vært en trofast hjelperytter for dem begge, men tror han er for svak på tempo.![]()
Misunner deg været, her har det vært 5 grader, regn og snø ned til 6-700m. Hadde en tur i går, men stod over i dag, så Paris-Tours i stedet med norsk 3. plass.Flott dag, men skarp luft. Det ble en runde på ca 4 mil opp forbi Skjærskjøen, over Bjørnholt til Kikut. Derfra videre rundt Ø. Fyllingen til Kobberhaughytta, videre til Ullevålseter og hjem.
Mye folk ute i marka i dag.
Vis vedlegget 958942
Jeg har også Ultegra krankarm som går under dette, men jeg har ikke merket noe spesielt ved bruk og jeg klarer heller ikke å se noe som helst spor av delaminering eller brudd, så lar denne være enn så lenge. Kommer forøvrig til å legge til en visuell sjekk etter hver tur.Noen som sett denne meldning fra Shimano? Jeg har en 2019 Ultegra FC-R8000 krank QA.
Important message to customer about inspection program (shimano.com)![]()
Shimano Recalls Cranksets for Bicycles Due to Crash Hazard
Consumers should immediately stop using the cranksets manufactured before July 1, 2019, and contact an authorized Shimano dealer to schedule a free crankset inspection. Only consumers whose cranksets show signs of bonding separation or delamination during the inspection will be provided a free...www.cpsc.gov
Vis vedlegget 958863
Noen som sett denne meldning fra Shimano? Jeg har en 2019 Ultegra FC-R8000 krank QA.
jo det har jeg skjønnt, egentlig litt rart kommer nå brukt sykkelen i 4år. Sykkelopplevelser Lørenskog er Shimano service aktør skal høre etter der.![]()
Important message to customer about inspection program | SHIMANO BIKE-EU
To Build Closer Relationships between People, Nature, and Bicycles. We believe in the power of cycling to create a better world as we move forward. We inspire all people to enjoy our products in their everyday lives and where they take them.bike.shimano.com
Du har FC-R8000 med kode QA og er omfattet av dette inspeksjonsprogrammet.