Bare Valentino som trener i smokingLegger inn et bilde av grussykkelen min.
Vis vedlegget 1003321
Som spurt, så gjort.Den gamle DBS CX'en ser ut til å være moden for resirkulering så jeg trenger en erstatning og oppgradering. Jeg følger lite med på sykkelmodeller til vanlig så er litt blank. Beøkte en av de lokale sykkelsjappene og fant et par fra Giant. Ingen var innertier, men en variant de ikke hadde inne, men som er tilgjengelig, virker tiltalende. Er det noen av dere mer teknisk oppdaterte som har noen oppfatninger om denne til allsidig trening og turer stort sett på markaveier ?
https://www.sykkel.no/giant/220201020/giant-23-revolt-advanced-2-panther-shimano-grx-rx-810-600
Er i samme båt, vurderer også å gå over til TPU pga betydelig lavere vekt enn vanlige slanger. (Har ikke erfaring med slangeløst)Vad er erfaringene med TPU slanger her inne? vurderer det ev neste gang istenden for slangeløst oppsett.
Ou812rh bruker tpu vi får vente og høre vad han mener brukervennligheten. Slangeløst har jeg haft siste 4 sesongene og det har funket uten og bli stående med havari og klint ned med guffe men det er litt utfordrende med visse felger/dekk og få det på og tett.Er i samme båt, vurderer også å gå over til TPU pga betydelig lavere vekt enn vanlige slanger. (Har ikke erfaring med slangeløst)
Blir nok kjøp av noen for å teste, må få ut fingern
Hade lekkasje problem med mitt bak hjul felg tapen måtte byttes, men gjort jobben 4 sesonger. fikk sykkelopplevelser Lørenskog att bytte tapen+ ny ventilLekkasjen i mitt slangeløse bakhjul, nevnt i innlegg #15, har jeg nå funnet.
Det siver ut litt luft i ventilgjennomføringen til felgen, så da får Foss Sport ordne det rett etter påske:
Vis vedlegget 1009058
Bade ferie?Snart där igen.
Vis vedlegget 1012968
Inte triatlet utan bara .Bade ferie?
God tur!Inte triatlet utan bara .
Å dette i en søledam er ikke å krasje.
Fungerer den der?Denne er nok parkert for godt, interessen er borte
Vis vedlegget 1014219