The Gunner
Æresmedlem
Absolutt! Men greit å bli advart hvor å ikke sette sine føtter også.Shit happens.
Absolutt! Men greit å bli advart hvor å ikke sette sine føtter også.Shit happens.
Jeg vet de samarbeidet. Jeg tenker på tiden etter at samarbeidet var over....Folk vil alltid bedras, enten bevisst eller ubevisst. Luringen fra Hokksund ble jeg klar over for 25 år siden da han bl.a. kopierte Doxa forsterkere (noe Lauvland ikke likte noe særlig godt) og hadde "lang leveringstid".
Forsterkerne som lages i disse tider er ganske gode så det er forståelig at noen, tross hans rykte, bestiller disse og de fleste er klar over diverse risikoer...
Konklusjon: Å handle med denne personen er risikosport og det bør alle få vite.
Å unnskylde med psykiske problemer er irrelevant imho.
Beklager. Jeg hadde egentlig tenkt å holde meg unna denne tråden nå, men blir noe engasjert når jeg ser at det fremkommer åpenbare fakta-feil.
I så måte - tillat meg å informere, Kabeldragern, at Malmin aldri kopierte Doxa-forsterkere. Malmin laget disse på lisens fra Lauvland. Og med henvisning til en gammel artikkel i et anerkjent norsk audiomagasin ".....var Malmin årsaken til at de (Doxa-produktene) var godt skrudd sammen.......".
Din hentydning er intet mindre enn en løgn, kanskje i "beste" tilfellet en feiltolkning. Uansett er det nok et eksempel på at "synsing" og "bedreviting" uten faktisk dekning for hva man sier ikke fører med seg annet enn feilinformasjon som sprer seg raskt som "sannhet".
Mvh.
Maxtor
Og etterhvert som samarbeidet gikk mot slutten satt Malmin igjen med en god del materiell han hadde produsert, men ikke fikk betalt for. Dette materiellet ble benyttet til reparasjon av Doxa-forsterkere samt at noe av materiellet gikk inn som komponenter i hans eget design. Hvordan han ut av dette kan bli stemplet som "........Luringen fra Hokksund ...........da han bl.a. kopierte Doxa forsterkere............." er for meg noe uforståelig.
Men som tidligere nevnt er det utrolig hvordan en tråd kan utvikle seg fra å være et "rop om hjelp og råd" til å få løst en reell floke til å bli hva denne tråden har blitt.
En liten informasjonsnutt til de som er opptatt av slikt: Saken til trådstarter er i ferd med å bli løst.
Mvh.
Maxtor
Gapestokk-gjengen er ikke stort bedre en "meningheten" som du refererer til. Dere er litt søte da.Han har en hel menighet som forsvarer ham, en av de tilbyr penger som godtgjørelse i hans sted, i denne tråden (man kan undres hvilken motivasjon/økonomisk tilknytning det ligger bak). Med den forhøyede statusen menigheten gir ham i merkets egen tråd og som de sikkert overøser ham med personlig også, er han nok hevet over å forsvare seg. Dessuten tar det seg bedre ut at en hel gjeng troende kommer med angrep på alle som forteller om dårlige erfaringer med guden deres.
Han har en hel menighet som forsvarer ham, en av de tilbyr penger som godtgjørelse i hans sted, i denne tråden (man kan undres hvilken motivasjon/økonomisk tilknytning det ligger bak). Med den forhøyede statusen menigheten gir ham i merkets egen tråd og som de sikkert overøser ham med personlig også, er han nok hevet over å forsvare seg. Dessuten tar det seg bedre ut at en hel gjeng troende kommer med angrep på alle som forteller om dårlige erfaringer med guden deres.
Jeg får også vondt av å lese denne tråden slik den er nå.Nå holder det vel snart med uttalelser av typen "sikkert" og ymse mer eller mindre tvilsomme diagnoser.
her diskuteres en navngitt person. Det nevnes rus, svindel, tunge psykiatriske diagnoser, dårlig folkeskikk, tvilsom forretningsdrift og jeg vet ikke hva.
Skyldig eller uskyldig så må det være hjerteskjærende å bli æresskjelt på denne måten i et forum hvor kritiske røster også blir tillagt tvilsomme motiver!
Store Høvding redegjorde for hvorfor det er regler for slikt, denne tråden demonstrerer med all mulig tydelighet behovet.
interessant å merke seg at de som uttaler seg med store bokstaver, eder og galle ikke undertegner med navn og adresse, hvilket ville være naturlig når man vil dyppe navngitte personer i tjære og rulle dem i fjær før de sendes nakne ut i byen.
eller for å si det litt kortere: nå holder det vel?
Tråden har utviklet seg til en kreftsvulst. Slike bør helst fjernes "in toto". Mao. slett hele tråden.ja, etter min mening kan tråden stenges. For det første synes jeg temaet er lite forenlig med julefreden, for det andre har trådstarter øyensynlig funnet en løsning på problemet sitt, og for det tredje har tråden blitt lang nok.