Hemispheres
Rush fan (og litt Tool)
Ja det var en positiv Philips surprice. Philips var min første forsterker. Kjøpt brukt på S-laget for 300. Røyk pga. feilkobling av lysorgel
Frem fra glemselen...Jamo har laget mye bråte, uten tvil, men så er de rimelig også da, så hva kan man forvente.
De har også laget endel bra, men de koster, som alt annet som er bra.
concert serien, en av få bassreflex speakere jeg faktisk savner.
Selv om Jamo har produsert mange vel enkle konstruksjoner som kostet småpenger og var beregnet på å selges med rimeligste racksystemene så var og er de ingen useriøst høyttalerfabrikk.Mine første høyttalere jeg selv kjøpe for egen lønn var Jamo CBR et eller annet , det gikk ikke lange tiden før jeg hadde koblet ut sikringene / pluss et par kontroller for dette hadde jeg lest om i et Dansk hifiblad ( bibelen ? ) at slik gjør man bare . Lurer på om ikke mellomtonen hadde et eget plastkammer som ble fylt med noe ull jeg rappet fra en sauefell .
Mener de fikk blygummiplater limt på kassa
Det gjorde den yppige blondina også.. inntil hu åpna kjeften....Er det noen som har hørt den nyeste concert serien da? Jeg syntes hvertfall de ser veldig bra ut..
Er det så ille?Det gjorde den yppige blondina også.. inntil hu åpna kjeften....Er det noen som har hørt den nyeste concert serien da? Jeg syntes hvertfall de ser veldig bra ut..
Hadde de her før Hi-Fi interessen tok virkelig av. Kan ikke huske at de var såååå jævla dårlige.....
Jeg hadde også Jamo.Jeg kjøpte et par Jamo Power 355 for konfirmasjonspengene.Hadde de i årevis.Byttet de så ut med norskbygde Martin hvis noen husker de.
mvh.s,
Hvilken forhandler har fortalt deg det?Emotiva selger bare direkte, så prisen er i stor grad påvirket av dette. Sleng på to ekstra forhandlerledd så blir det god pris på disse også.
Samme med ATI. Kjøp JBL Synthesis versjonen om du vil betale mer. Ifølge forhandler er det bare byttet ut kabinett og navn.